سه شنبه 4 آذر 1393 | 11:36
بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه بیت المقدس کردستان بمناسبت هفته بسیج
بیانیه  سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه بیت المقدس کردستان بمناسبت هفته بسیج
این ارتش بیست میلیونی که توسط امام راحل پایه ریزی گردید ، بحمدا.. با تدبیر امام خامنه ای امروز توانسته است خواب همه زورگویان عالم را بهم زند و توطئه های خارجی و داخلی آنان رانقش بر آب نماید.

 

 

بسمه تعالی

 

إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلَائِكَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي كُنتُمْ تُوعَدُونَ

در حقیقت کسانی که گفتند پروردگار ما خداست سپس ایستادگی کردند فرشتگان بر آنان فرود می آیند {و می گویند} هان ، بیم مدارید و غمگین نباشید و به بهشتی که وعده یافته بودید شاد باشید. ( فصلت / 30 )

تاریخ شکوهنده 35 ساله انقلاب اسلامی ایران مملو از فرازهایی است که ثمراتی چون صلابت ، اقتدار و تقویت پایه های انقلاب اسلامی داشته است ، 5 آذر 1358 سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام ( ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی  یکی از آن فرازهای ماندگار انقلاب است که با تدبیر حکیمانه و دور اندیشانه ی الهی ایشان ، نهال آن غرس شد.

شجره طیبه ای که اصل آن ثابت و ریشه در عاشورای سال (61 ه.ق) و پیام جهاد و شهادت حضرت بن علی (ع) دارد. بسیجیان این لشکر مخلص خدا ، مردمانی که "استقاموا" را پیشه خود ساخته و " غمگین " از ملامت آمریکا صفتان نشده و مجاهدانه بر خصم وکین استکبار جهانی و سگ نحس نجس آن می شورند و تا محو این غده سرطانی از پای نخواهند نشست.

بسیج این بازوان ولایت ، که در طول حیات با برکت انقلاب همواره حضوری با صلابت و مخلصانه درهه های دشوار داشته ، بی هیچ ادعایی به دفاع از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب پرداخته است و موجبات ترقی و پیشرفت ایران عزیز را فراهم نموده است. امروز پس از 4 دهه از غرس این نهال خدایی به برکت نفس قدسی امام راحل و هدایت های هوشمندانه مقام معظم رهبری ، جوانه های این شجره تنومند انقلاب در تمامی عرصه ها به بار نشسته است .

بر کسی پوشیده نیست که یکی از پایه های اقتدار درون زای ملت ایران ، تفکر بسیجی نشات گرفته از ارادت و اطاعت قلبی توده های ملت ایران به ولایت مطلقه فقیه بوده و است . این تفکر باعث شده است که اکنون استکبار جهانی مجبور به تعظیم و زانو زدن در برابر ملت ایران ملت ایران بشود و قطع یقین تا زمانی که این تفکر حاکم است عقب نشینی در مقابل استکبار و پذیرش پیش شرط های آنان چیزی مضحک و خنده داری است.

مدل بسیج ، این ارتش بیست میلیونی که توسط امام راحل پایه ریزی گردید ، بحمدا.. با تدبیر امام خامنه ای امروز توانسته است خواب همه زورگویان عالم را بهم زند و توطئه های خارجی و داخلی آنان رانقش بر آب نماید. اکنون اگر رژیم غاصب و منحوس صیهونیستی زمین گیر شده است . بخاطر صدور رایحه تفکر بسیجی به گستره عالم است ، اگر امروز مقاومت مردم سوریه ، فلسطین ، عراق و لبنان ، شیطان بزرگ را در باتلاق فرو برده و این کشورها به گورستان برای نظامیان غربی و عبری و عربی مبدل شده است ، فقط و فقط به خاطر سیطره تفکر ناب بسیج در روح و روان مردم آزادی خواه جهان است.

اگر امروز زرسالاران دیوصفت بین المللی ، ذلیلانه دست به ترور دانشمندان بسیجی می زنند ، اگر با توطئه های پیچیده ی چندین و چند ساله و با فریب برخی ساده لوحان، فتنه 88 را راه می اندازند و علیه مردم کودتا می کنند، همه و همه موید ترس این مفلوکان، از تفکر بسیجی است که خانه برانداز دشمنان است.

درآخر ما بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه بیت المقدس استان کردستان ، ضمن تبریک هفته مقدس بسیج به محضر امام زمان ( عج) و رهبری عظیم الشان انقلاب و  همه ی آزادیخواهان و پا برهنگان عالم ، با تأسی از ندای ملکوتی " اِنّى سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَكُمْ وَحَرْبٌ لِمَنْ حارَبَكُمْ "بیعت مجدد خود را با آرمانهای بلند امام راحل (ره) و فرزند خلف زهرای مرضیه (س) امام خامنه ای اعلام می داریم و بر پایداری و استقامت در راه آرمانها  و حصن مرصوص ولایت تاکیدی دوباره می نماییم و از مسئولین کشور  که بلاشک همه فرزندان انقلاب هستند. می خواهیم  در این برهه ی حساس که به تعبیر مقام معظم رهبری پیچ تاریخی است، با حفظ وحدت و همدلی ، همه با هم همانطور که در 24 خرداد حماسه سیاسی را خلق نمودیم، با استحکام ساخت درونی نظام و تکیه برتوانایی های داخل، حماسه ی اقتصادی را نیز خلق کنیم و بر این جنگ نابرابر اقتصادی که در قالب تحریم هاست فائق آییم و با تبعیت محض از فرامین ناخدای انقلاب و نصب العین قرار دادن منویات ایشان، این ودیعه الهی را به صاحب اصلی آن، آقا امام زمان انشاءا... تحویل دهیم.

 

بسیجی دیده بیدار عشق است                                                                بسیجی پیر میدان دار عشق است

بسیجی گرچه کوچک و کم سن سال است                                                 ولیکن در عمل سردار عشق است

 

سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهات سپاه بیت المقدس کردستان

 

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.