چهارشنبه 12 آذر 1393 | 15:13
بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه فتح بمناسبت هفته بسیج
. بسیج هدف است، معیار است. بسیجی خط قرمز نظام و انقلاب است
در این راه ذره ای عدول نخواهیم کرد و اعلام آمادگی و جانفشانی خود را در دفاع از همه ارزشها و ملت های مظلوم در تمام نقاط جهان می نماییم.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  بیانیه سپاه فتح استان کهکیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته بسیج که متن آن به شرح ذیل است:

 بسمه تعالی

بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه فتح بمناسبت هفته بسیج

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا(احزاب آیه 23)

(( امروز بسیج نقطه مشترک دشمنی و هجمه تمامی استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده اسلامی می باشد.))

بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال 57 هجمه و توطئه های استکبار جهانی و همسایگان خودخواه و قدرت طلب و با سوءاستفاده از انقلاب نوپای اسلامی ایران و مشکلات داخلی جنگ همه جانبه ای را بر این ملت تحمیل کردند که به تبع آن،  فرمان آن منجی و روح بلند عرفانی و ملکوتی رهبر فرزانه و معمار کبیر انقلاب که هم متن انقلاب را خوب فهمید و هم ملت را خوب می شناخت در تاریخ 5 آذر 1358 فرمان تشکیل بسیج را صادر نمود و با ین ملت عظیم که عمق انقلاب و نظام و درایت امام را نیز فهمیده و با دل و جان شناخته بودند لبیک گفته و در تمام نقاط این ملک اسلامی به صورت خودجوش  به پای خواستند و تا پای جان از این انقلاب ، نظام و میهن دفاع نمودند و تا به امروز این ملت شریف و عزیز که همه بسیجی اند نشان دادندو ثابت نموده اند که با الگو گرفتن از اول بسیجی جهان اسلام مولی علی(ع) و با درس و عبرت گرفتن از مکتب بسیجی عاشورا پا به پای نظام، امام، شهدا و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب در تمام صحنه ها همچون سابق حضوری فعال، مستمر و تاثیر گذار داشته و خواهند داشت. بسیج و بسیجی عشق است. مکتب، ایثار و از خودگذشتگی است، تفکر است، بسیجی سوختن است همچو شمع تا روشنایی دهد. بسیج هدف است، معیار است. بسیجی خط قرمز نظام و انقلاب است. بسیجی حد و مرز نمی شناسد و هدفش جهانی است. با این اوصاف سازمان بسیج پیشکسوتان که خودجوش و ترکیبی است از بسیجیان 8 سال دفاع مقدس که مقطعی از عمر خود را در لباس مقدس پاسداری و حراست از انقلاب گذرانده اند اینک پس از خدمت قانونی مجددا در همان کسوت بسیجی گردهم آمدیم تا اعلام داریم که با همه وجود و تمام توان و با کوله باری از تجربه در حمایت و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب و منادی آرمانهای امام راحل و شهداء گرانقدر و مدافع انقلاب بوده و هستیم و در این راه ذره ای عدول نخواهیم کرد و اعلام آمادگی و جانفشانی خود را در دفاع از همه ارزشها و ملت های مظلوم در تمام نقاط جهان می نماییم.

سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه فتح استان کهگیلویه و بویر احمد

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.