یکشنبه 7 دی 1393 | 17:10
معرفی کتاب
نمایش غیرت وایستادگی دلیر مردان وشیر زنان ایران اسلامی در کتاب "قاب شیدایی" + تصاویر
 نمایش غیرت وایستادگی دلیر مردان وشیر زنان ایران اسلامی در کتاب "قاب شیدایی" + تصاویر
کتاب "قاب شیدایی" اولین کتاب عکس استانی (عکاس جنگ) و چهارمین کتاب عکس درسطح ملی می باشد.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" سعید حاجی خانی عکاس و فیلمبردار و همچنین مدیر تولید هنری تبلیغات جبهه وجنگ قرارگاه خاتم  الانبیا در دوران دفاع مقدس ،با اشاره به کتاب مذکور توضیح داد: این کتاب حاصل هزاران فریم از نگاتیو های بنده می باشد که در دوران دفاع مقدس از عملیاتهای مختلف گرفته شده ومتن عکس ها به دو زبان فارس وانگلیسی چاپ وآماده توزیع است.

وی با اشاره به عکس هایی که در عملیات های مختلف گرفته شده، اظهار کرد: عکس ها از عملیات هایی مانند عملیات بیت المقدس، خیبر، محرم، کربلای 5 و ... می باشد.

ایشان  با اشاره به ویژگی های این کتاب تصریح کرد: این کتاب با تیراژ 2200جلد درچاپ اول وبا 130عکس در 168صفحه و در قطع 21*24 روی کاغذ گلاسه 150 گرم با جلد گالینگور توسط انجمن عکاسان انقلاب ودفاع مقدس وهمچنین بنیاد حفظ آثارونشر ارزشهای دفاع مقدس وحوزه هنری زنجان آماده برای رو نمایی وتوضیع میباشد.

حاجی خانی در ادامه اضافه کرد: عکس های این کتاب توسط (دوربین کنون A1وAE1) که فیلم 135 خور بود عکاسی شده و نگاتیو های آن در انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس اسکن ونگهداری می شود.

این هنرمند ابهری هدف از چاپ این کتاب رانمایش ایستادگی ملت بزرگ وشجاع ایران اسلامی دانست و افزود: این کتاب نمایش قطره ایی از دریاست که ملت بزرگ وشجاع ومظلوم ما توانستند باتمام مشکلاتی که استکبار جهانی در مقابل این ملت بزرگ بگذارد.درطول 8سال جنگ تحمیلی ایستادگی کند وپیروز شود .

وی در ادامه اظهار کرد: این کتاب را هدیه میکنم به روح پر فتوح وملکوتی 3000شهید استانمان که جانانه جنگیدن وجان شیرین خود را نثار کردندتا دشمن باردیگر نتواند هوس دست اندازی به این خاک مقدس را داشته باشد.

 

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.