دوشنبه 6 بهمن 1393 | 11:50
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (علیه السلام)
گزارش سفر زیارتی ناحیه حضرت امیرالمومنین علی (ع) سپاه محمد(ص) تهران بزرگ به کربلا در اربعین اباعبدالله الحسین (ع) + تصاویر
گزارش سفر زیارتی ناحیه حضرت امیرالمومنین علی (ع) سپاه محمد(ص) تهران بزرگ به کربلا در اربعین اباعبدالله الحسین (ع) + تصاویر

 

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" دلهای عاشقی که در تکاپوی سفر عظیمی بودند ، هنوز شوق انتظار در دیده هایشان موج میزد و این بار نیز به عشق اربابشان حسین ابن علی (ع) نه در عنفوان جوانی که در زهد پیری و موی سپیدی به محضر دلدار مشرف می شوند .

هنوز در یادشان است که بر روی لباسهای خاکیشان با خطی درشت می نگاشتند مسافر کربلا ، تا کربلا راهی نیست ، کربلا ما می آییم .

صدای  هل من ناصرشان اینبار از سوریه و عراق به گوش میرسید . شمر زمان در لباس سیاه داعش قد علم کرده بود و نیاز به ضرب شصتی عباس گونه داشت .

مانور عظیم شیعیان جولانگاه داعشیان آغاز شده بود . دل در دل پیرمردان و حبیب ابن مظاهران روزگار نبود . آیا این خیل جوانان حسینی مارا نیز با خود می برند ؟

زمزمه هایی اوج می گرفت و به گوش جان می رسید که ای خدا مارا کربلایی کن عاقبت مارا نینوایی کن . بغض و اشک و تضرع و التماس به درگاه خدای حضرت ارباب اجابت شد و صدای لبیک طنین انداز گشت و کاروان پیشکسوتان ایثار و شهادت به پا خواست تا این بار عزم سفر کربلا کنند.

اواسط آذر ماه 1393 در میان غلیان خون امت شیعی و در هنگامی که دست اندازهای و خوش رقص های فرزند نا خلف وهابیت ، داعش ملعون ، مظلومین سوری و عراقی را به خاک و خون می کشید و در سر هوای تعرض به بقای شریف نجف ، کربلا ، کاظمین و سامرا را می پروراند فرزندانی از تبار سلمان فارسی باز لبیک به ندای امام خویش را فرض خود دانسته و کربلا معلی را موطن خود خواندند ولی در قالب کاروانی از سپید رویان 8 سال دفاع مقدس پیشکسوتان ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی (ع).

این کاروان به همت و غیرت پیرمردان دلاور  و به مدد و حمایت عزیزانی از خیل جهادگران دوران دفاع مقدس همچون مهندس حاج رضا قدیمی و پیشکسوت بسیجی حاج حسن حسن زاده فرمانده محترم ناحیه حضرت امیرالمومنین علی (ع) راه اندازی شد .

(کاروان خادمین ولایت آماده شهادت) به استعداد 247 نفر از پیشکسوتان در قالب 10 دستگاه اتوبوس از تاریخ 16/9/93 سفر خود را به صورت صلواتی  به نجف اشرف و کربلای معلی آغاز کرده و این سفر معنوی سراسر نور را در 26/9/93 به پایان رسانیدند .

به خود فرض میدانیم قدردان کسانی باشیم که مارا در این سفر پرفیض و خاطره انگیز عزیزانی همچون مهندس حاج رضا قدیمی ، پیشکسوت بسیجی حاج حسن حسنزاده، برادر محسنی نیا ،  بردار ثریا پور و سایر دلدادگانی که خواستند تا نامشان در دفتر ابا عبدالله الحسین (ع) محفوظ بماند و در گمنامی نامدار این عرصه عشق بازی باشند .

 

                                                                                                                                                                                              علیرضا دبیر صحیح

 

 

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.