سه شنبه 21 بهمن 1393 | 15:51
بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه قمربنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری بمناسبت ایام الله دهه مبارک فجر 1393
بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه قمربنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری بمناسبت ایام الله دهه مبارک فجر 1393

 

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه قمر بنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری بمناسبت ایام الله دهه مبارک فجر 1393 بیانیه ای به شرح زیر صادر نموده اند:
 

بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان استان چهارمحال و بختیاری بمناسبت ایام الله دهه مبارک فجر 1393

دهه فجر ایامی است که بُت بزرگ استکبار و استعمار به دست  با کفایت حضرت امام خمینی( رضوان الله تعالی علیه )و پشتیبانی همه مردم شریف ایران اسلامی شکسته شد و آرزوی دیرینه انبیاء و ائمه معصومین علیهم السلام برای برپایی حکومت اسلامی احیاء شد. تمام پیشرفت های همه جانبه و عظمت و شوکت امروز این کشور و این نظام مرهون همین یوم الله الاکبر است. ما افتخار می‌کنیم پیرو مردی هستیم که به ملت ایران در جهان آبرو بخشید و پرچم رهایی از طاغوت های زمان را یک تنه بر دوش کشید و لرزه بر اندام ابر قدرت های جهان انداخت و به سلطنت دیکتاتورها در کشورهای اسلامی پایان داد.امروز به یمن رهبری پیامبر گونه امام خامنه ای خلف صالح امام خمینی(ره) به آنچنان اقتدار وعظمتی در تمام عرصه های علمی ؛ هسته ای ,نانو ؛نظامی وپزشکی دست یافته ایم که تمام قدرت های جهانی از این پیشرفت ها حیرت زده شده وخود راه مذاکره با ملت بزرگ ایران را پیش گرفته اند لذا ما پیشکسوتان جهاد وشهادت استان چهارمحال وبختیاری همگام با دیگر اقشار امت اسلامی ایران ضمن تجدید بیعت مجدد با مقام عظمای ولایت امام خامنه ای (مد ظله العالی)وآرمان های امام راحل اعلام می داریم که:

1- حقوق ملت ایران از جمله حقوق هسته ای قابل معامله و گذشت نیست و از مذاکره کنندگان هسته ای می خواهیم یا به یک توافق عادلانه که متضمن حقوق هسته ای ایران است برسند یا میز مذاکره را به خاطر زیاده خواهی استکبار جهانی مقتدرانه ترک کنند .

2- ما پیشکسوتان جهاد و شهادت حمایت قاطع خود را از شکل گیری نهضت های مردمی کشور های اسلامی بخصوص در عراق ، سوریه، لبنان، بحرین، یمن و ... در مقابله با توطئه های استکبار جهانی که  در قالب گروه های تروریستی و تکفیری تبلور یافته اعلام می داریم .

3- ما توطئه اسلام هراسی در غرب و بخصوص توهین به پیامبر رحمت و مهربانی را که امروز کفر جهانی برای ایجاد تفرقه در جهان اسلام و ضربه زدن به جبهه مقاومت در دستور کار قرار داده  محکوم و از امت اسلامی وآزادی خواهان جهان می خواهیم با هوشیاری و اتحاد و انسجام هر چه بیشتری در جهت خنثی سازی این حیله شیطانی اقدام کنند .

4- تنها راه غلبه بر مشکلات کشور در عرصه اقتصادی توجه به اقتصاد درون زا و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است باید به جای چشم دوختن به دیگران به مردم خودمان اعتماد و با محور قرار دادن تولید ملی و سپردن اقتصاد به مردم و استفاده از ظرفیت های بالای جوانان به این سیاست ها جامه ی عمل بپوشانیم .

5- رمز پیروزی های انقلاب طی سه دهه گذشته اتحاد ملت ایران و انسجام اقوام و مذاهب با هم زیر پرچم توحید بوده است قدر این اتحاد را باید دانسته و آن را ریشه اصلی اقتدار و امنیت ملی تلقی کنیم و هر حرکت نفاق آلود و تفرقه افکن را در نطفه خفه نموده و با تمسک به ریسمان پاک الهی و اطاعت از ولایت فقیه از پیچ تند تاریخ به سلامت عبور نماییم .

6- ما با اقتدا به مولا و مقتدای خود رهبر معظم انقلاب و با توجه به تاکیدات معظم له در رهنمود های خود در مورخه 19/11/93 با تمام توان در راهپیمایی 22 بهمن 93 همراه با ملت قهرمان ایران شرکت نموده و جواب کوبنده ای به گزینه های روی میز امریکا خواهیم داد .                                                                                    

 

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.