سه شنبه 21 بهمن 1393 | 16:12
بیانیه مجمع بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه امام رضا(ع) استان خراسان رضوی به مناسبت دهه مبارک فجر 93
بیانیه مجمع بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه امام رضا(ع) استان خراسان رضوی به مناسبت دهه مبارک فجر 93

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" مجمع بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه امام رضا(ع) استان خراسان رضوی به مناسبت دهه مبارک فجر بیانیه ای به شرح زیر صادر نموده اند:

بسمه تعالی

بیانیه مجمع بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه امام رضا(ع) استان خراسان رضوی به مناسبت دهه مبارک فجر 93

(( والفجر ولیال عشر ،والشفع والوتر والیل اذا یسر ))

در ایام دهه فجر و سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، بار دیگر پیشکسوتان جهاد و شهادت دور هم جمع شده تا یاد و خاطره آن ایام را گرامی داشته و عهد و پیمانی مجدد با امام خمینی (ره ) ومقام معظم رهبری و شهدا بنمایند.

 با مروری بر حوادث و رخدادهای پیش آمده در طی این سالها، دشمنان اسلام به طرق مختلف وبا تلاش های مذبوحانه قصد ضربه زدن به انقلاب نو پای اسلامیمان را داشته اند وآخرین حرکت آنان پروژه اسلام هراسی بود که با اهانت به پیامبر اعظم در هفته نامه موهن شارلی ابدو کلید خورد.

امروزه با توجه به پیشرفت سریع اسلام در جهان و دیده شدن نشانه های افول لیبرال دمکراسی غربی و روند رو به رشد بیزاری از شیطان بزرگ آمریکا، و از سوی دیگر شکل گیری بیداری اسلامی در منطقه و خیزشهای مردمی در آمریکا و اروپا دشمنان اسلام را بر آن  داشته تا دست بر هر جنایتی بزنند و در کنار درخشش اسلام ناب محمدی، اسلام های امریکایی و تکفیری و داعشی را علم کنند تا اذهان حق طلبان را از مسیر درست منحرف نمایند.

تدبیر حکیمانه و هوشمندانه رهبری مبنی بر نوشتن نامه به جوانان آمریکا و اروپا و سرتاسر جهان و دعوت آنان به مطالعه قرآن و سیره پیامبر باعث غافلگیری آنان شده و در موضع انفعال قرار گرفته اند .

 لذا مجمع بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان خراسان رضوی، در شرایط کنونی دیدگاهها  ومواضع  خود را به شرح زیر اعلام می دارد :

1-            ما پیشکسوتان جهاد و شهادت ضمن اعلام آمادگی جهت دفاع از اسلام و مقدسات و اماکن مقدسه، اهانت به ساحت پیامبر اکرم را محکوم نموده و گوش به فرمان ولی امر خود تا آخرین قطره خون از آرمان های  اسلام و انقلاب پاسداری خواهیم نمود.

2-            از اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای با (1+5)  می خواهیم که با قوت و عزت از آرمانهای امام و شهدا دفاع نمایند و ذره ای عقب نشینی ننموده و با تبعیت  از گفتمان  مقاومت، درسی فراموش نشدنی به آنان بدهند.

3-            در تبعیت از فرامین رهبری، هر جا که دولت محترم در مسیر امام و شهدا و آرمانهای انقلاب اسلامی حرکت کنند از آنان پشتیبانی و هر جا که ذره ای انحراف از مسیر آرمانها دیده شود با نقد دلسوزانه خود به آنان گوشزد خواهیم کرد و در سال مدیریت جهادی در عرصه اقتصاد و فرهنگ از دولتمردان میخواهیم با تمام وجود در جهت تحقق مطالبات رهبری در مقوله های اقتصاد و فرهنگ اسلامی گام برداشته و عملاً اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار دهند و فرصت سوزی ننماید و ضمن توجه به مسائل اساسی جهت رفع مشکلات کشور از حاشیه سازی و توجه به امور فرعی بپرهیزند.

4-            ضمن حمایت از قوه قضائیه مبنی بر اقدام انقلابی و برخورد قوی با مفسدان اقتصادی، از آنان میخواهیم که با همان قدرت و صلابت و سرعت به سایر پروندهای موجود رسیدگی نموده و با شبکه های زر و زور و تزویر مقابله کنند و با هر تخلفی در هر پست و مقام قاطعانه برخورد نمایند و به وابستگی  برخی از آنان به اشخاص و جناحها  وگروهها بی توجه بوده وحکم خدا را جاری سازند.

5-            از مجلس شورای اسلامی میخواهیم که با وضع قوانین گره گشا و تقویت بُعد نظارت بر اجرای صحیح قوانین ، به ویژه در مرحله تدوین بودجه 94، به اقتصاد مقاومتی و درون زا توجه عملی کنند و قاطعانه مقابل زیاده خواهیهای آمریکای جنایتکار در قضیه پرونده هسته ای ایستادگی نمایند و با تشکر از قانون امر به معروف و نهی از منکر که مراحل نهایی تصویب  خود را میگذراند ، آمادگی  خود را جهت احیا و انجام این فریضه ی الهی اعلام می داریم.

6-            ما پیشکسوتان جهاد و شهادت ضمن حفظ وحدت خود همچون سدی محکم و بنیانی مرصوص درمقابل دشمنان اسلام صف آرایی کرده و اعلام میداریم مانند دوران دفاع مقدس و به عنوان بازماندگان از قافله  شهدا لحظه شماری نموده تا به یاران شهید خود بپیوندیم و خون  خود را تقدیم اسلام ، انقلاب و ولی امر مسلمین نمائیم و هر لحظه که رهبری امر نمایند جهت آزادی قدس شریف  پای در رکاب  خواهیم بود و بی صبرانه منتظر چنین روزی هستیم .

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.