سه شنبه 12 اسفند 1393 | 08:10
سپاه حضرت محمد رسول الله (ص)_ تهران بزرگ
برگزاری دومین همایش بزرگ جشن انقلاب با عنوان یادگاران بی ادعا + عکس

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" ،این همایش با حضور بیش از 450 نفر از پیشکسوتان بسیجی ناحیه حضرت امیرالمومنین در تاریخ 20 بهمن ماه سال 93،. از ساعت 19 الی 21 در سالن آمفی تاتر ناحیه حضرت امیرالمونین علی(ع) برگزار شد.

 شروع مراسم با تلاوتی از آیات قرآن کریم توسط یکی از فرزندان محترم جانبازان گرامی و سرود جمهوری اسلامی مراسم آغاز شد. در ادامه جلسه جناب آقای بیرامی جانشین محترم فرماندهی ناحیه حضرت امیرالمونین علی(ع) ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و خیر مقدم به میهمانان ویژه این برنامه، جناب آقای حجت الاسلام حسنی نماینده محترم ولی فقیه در بنیاد جانبازان انقلاب اسلامی و جناب آقای حجت الاسلام گواهی نماینده محترم ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ و جمعی از مسئولین محترم، گزارشی در خصوص عملکرد این ناحیه و پتانسیل خوب در محدوده سرزمینی و اجتماع پیشکسوتان عزیز نیروهای مسلح در این ناحیه سخنانی را بیان کردند.

در ادامه مراسم، حجت الاسلام حسنی ضمن تبریک ایام دهه فجر در خصوص هوشیاری بسیجیان در حملات دشمنان(جنگ نرم) و اینکه پیشکسوتان باید عرصه و تجارب خود را در اختیار نسل سومی ها قراردهندسخنرانی را ایراد کردند و حجت الاسلام گواهی در خصوصحضور پرشور پیشکسوتان در راهپیمایی روز 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و نشان دادن عزت اسلامی بیاناتی را فرمودند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.