سه شنبه 26 اسفند 1393 | 11:26
یادداشت یک پیشکسوت
تا آخرین سنگر در صحنه های دفاع از انقلاب خواهیم بود و خواهیم ماند
تا آخرین سنگر در صحنه های دفاع از انقلاب خواهیم بود و خواهیم ماند

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" ،یادداشت یک رزمنده پیشکسوت در رابطه با ضرب وشتم یکی از پیشکسوتان بسیجی در جلسه اصلاح طلبان که به پایگاه اطلاع رسانی بسیج پیشکسوتان ارسال شده است متن آن به شرح ذیل است :

بسمه تعالی

وَالَّذِينَ جَاهَدُوا فِينَا لَنَهْدِيَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِينَ

برادر گرامی ، جانباز بزرگوار بهرام امیر حیدری

سلام علیکم

خبر ناگوار برخورد نابخردانه و ناجوانمردانه اصحاب مدعی بلوغ سیاسی ! را در اجتماع برخی حامیان فتنه در شهر جهاد و شهادت(اسطوره های ایمان) خطه کرمان دریافت نموده بسیار غمگین شده، تأسف خوردم.

البته مردم عزیز مقایسه می فرمائید که : برادری از جان گذشته و زخم خورده از یورش صدامیان در دوران دفاع مقدس، از جنس همان افرادی که حضرت امام(ره) بر دست و بازوی ایشان بوسه می زد و آنها را خاصة اولیاء الله می خواندو بر آن افتخار می کرد در یک جلسه مدعیان دموکراسی و جامعه مدنی و متشبث به بلوغ سیاسی شرکت کرده و در مواجهه با برخی بی ظرفیتهای جامعه پذیر نشده، اقدام به دفاع حق مدارانه از این انقلاب نموده و به دفاع از ولایت و مقابله با نفوذی ها و فتنه گران پرداخته است؛ متاسفانه کوچک مغزهای مرعوب و پیاده نظام های ضد انقلاب که تحمل شنیدن حرفهای یک جانباز دل سوخته را نداشتند، تصاویری روشن از مدینه فاضله اصلاح طلبان را به نمایش گذاشتند و ماهیت واقعی خود را عیان ساختند و چه ها که نکردند.

این حقیر ضمن اظهار تاسف  از اقدام  موهن مدعیان دروغین اصلاحات ؛ به تأسی از امام(ره) دست و بازوی شما  را بوسه زده و بر حقانیت راه، فکر و عمل شما تأکید نموده و حمایت بی دریغ و همرزمانمان را از مسیر ولایتمدارانه شما برادر عزیز اعلام می دارم.

بدیهی است که وسوسه خناثان و توطئه قلیل خود فروختگان عامل به این اعمال که در هماهنگی با اجانب و دشمنان دین و قرآن صورت بپذیرد هیچ خللی در عزم  و اراده آهنین پیروان امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ایجاد نخواهد کرد. و تا آخرین سنگر  در صحنه های دفاع از انقلاب با هم خواهیم بود و خواهیم ماند. از مسئولین به ویژه نیروی انتظامی و قضایی انتظار می رود که با مرتکبین به چنین اعمال ناجوانمردانه ای با نهایت شدت و حدت برخورد صورت پذیرد تا دوباره شاهد وقوع چنین رفتارهای علیه فرزندان راستین اسلام و انقلاب نباشیم.

یا علی(ع)

دوست و همرزم شما

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.