پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 | 13:18
شهروندان سوري يكصدا فرياد زدند:
انفجارهاي تروريستي امروز كار "آمريکا؛ اسرائيل؛ قطر و سعوديهاي جنايتکار" است
انفجارهاي تروريستي امروز كار "آمريکا؛ اسرائيل؛ قطر و سعوديهاي جنايتکار" است
ساکنان دمشق از دو انفجار تروريستي امروز که بزرگترين انفجارهاي تروريستي از آغاز بحران در سوريه توصيف شده است به خشم آمده اند و آنها را كار آمريکا ، اسرائيل ، قطر و سعوديهاي جنايتکار دانستند.

بسیج پیشکسوتان

به نقل از شبکه تلويزيوني الاخباريه، يک شهروند سوري که در محل انفجارهاي تروريستي حاضر شده بود گفت: آمريکا،اسرائيل،قطر و سعوديهاي جنايتکار در اين انفجارها دست دارند .مردمي که کشته شدند چه گناهي کرده اند؟ چرا آنها در فلسطين با  اسرائيلي ها نمي جنگند؟ آنها آدمهاي جنايتکار و قاتلي هستند که مردم بيگناه را مي کشند. مردم مي خواهند زندگي عادي خود را بکنند اما آنها جنايتکار هستند و قاتلان و جنايتکاران تکفيري را به سوريه مي فرستند آنها از خدا و محبت چيزي نمي دانند آنها از انسانيت بويي نبرده اند نگاه کنيد از نيروهاي نظامي در اينجا خبري نيست بلکه آنهايي کشته و زخمي شدند آدمهاي عادي هستند . خدا آنان را لعنت کند زنده باد سوريه ما از وحدت ملي و بشار اسد و اين  ملت پايدار حمايت مي کنيم.

نفر دوم که يک خانم بود گفت: شرم آوره خدا ذليلشون کنه، خدا آنها را موفق نکند. پسر خواهرم در اين انفجارها معلول شده است.

نفر سوم که يک مرد است گفت: ما خواب بوديم از صداي انفجارها بلند شدم . از صداي انفجارها سردرگم شدم اوضاع به هم ريخت . آيا همين آزادي است که مي خواهند براي ما به ارمغان بياورند ؟ آنها مي توانند درخواست آزادي کنند اما نه با اقدامات تروريستي. اين شرم آور است . کودکاني که به مدرسه مي رفتند چه گناهي کرده بودند؟

نفر چهارم  گفت: من صداي انفجارها را شنيده ام .آنها مي خواهند مردم سوريه را بکشند ؟ آنها به دنبال آزادي نيستند.

نفر پنجم گفت: آيا اسلام به چنين اقداماتي دستور داده است ؟ هيچ دين آسماني چنين دستوري نداده است . من به شيوخي که فتواي مسلح کردن افراد مخالف را داده اند مي گويم چرا آنها را بر ضد مردم سوريه مسلح کرده اند ؟ آيا شما آنها را مسلح مي کنيد تا ما را بکشند و سوريه را خراب کنند.

نفر ششم که قطعه گوشت يکي از کشته ها را که به شاخه درختي گير کرده بود و به دست داشت گفت: اي جهانيان نگاه کنيد اين تکه گوشت مردم سوريه است.  همه ما متحد و يکدست هستيم. خدا ، سوريه ، بشار اسد.

نفر هفتم گفت: همه  مردم در اين ناآراميها ضرر کرده اند  آيا ما به آزادي نياز داشتيم ما قبلا در بهترين شرايط قرار داشتيم . همه ما پيش از اين حوادث آزادانه تردد مي کرديم . اوضاع خوب بود.

نفر هشتم گفت: سلاحهايي که از خارج به سوريه قاچاق مي شود عليه مردم به کار گرفته مي شود . من از شيوخي که فتواي مسلح کردن مخالفان را داده اند تعجب مي کنم شما چطور فتواي مسلح کردن مردم را داده ايد که مردم هم وطن خود را بکشند ما مسيحيان و مسلمانان در سوريه در کنار هم در حال زندگي مسالمت آميز بوديم.

نفر نهم گفت مردم چه گناهي کرده اند برخي از مردم در خانه هايشان خواب بودند برخي ديگر در حال رفتن به سر کارهاي خود بودند چرا اين کار را کردند ما چه گناهي در حق آنها مرتکب شده ايم . آيا اين آزادي است . خدا آنها را بکشد.

انتهای خبر/

منبع:.yjc

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.