یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 | 14:56
سپاه قدس _ گیلان
برگزاری جلسه شورای مجمع بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت + عکس

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" ،اولین جلسه شورای مجمع بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه قدس گیلان در سال 94 متشکل از مسئولین کانونها و رؤسای شورای مجمع بسیج پیشکسوتان نواحی در روز چهارشنبه مورخ 02/02/94 در سالن جلسا ت حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان تشکیل گردید. در این جلسه  بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید و قرائت بخشی از وصیت نامه سیاسی و الهی حضرت امام خمینی (ره) و فرمایشات حضرت امام خامنه ای ( مد ظله ) و بیان گوشه ای از زندگینامه شهید محمد جمالی شهید شاخص سال 1394 ؛      قادر رستمی مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت  استان گیلان به محورهای جلسه و ارزیابی از عملکرد سال 1393 پرداخت و افزود با تلاش و پیگیریهای مستمر مسئولین نواحی در اجرای برنامه های سال روند روبه رشد راداشته و هر روز که از عمر این سازمان می گذرد شاهد موفقیت این نهاد مقدس  هستیم .

رستمی در ادامه افزود ، رای تحقق برنامه های سال 94 با بررسی نقاط قوت  و  ضعف برنامه های سال گذشته می تواند ما را در تحقق اهداف مقدس  بسیج کمک کند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین  حاج آقا انصاری مسئول معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه قدس به طرح صالحین پرداخت و افزود :کار تربیتی در قالب حلقه صالحین از مهمترین برنامه های بسیج هست و بسیج پیشکسوتان  می تواند در جهت تقویت بسیج و کارهای تربیتی نقش ارزشمندی داشته باشد و در پایان جلسه ، برادر بسیجی عباس بایرامی معاون اجرائی سپاه قدس گیلان به نقش سوریه در تحولات منطقه پرداخت و گفت :سوریه در مقابله با معارضان به خوبی ایستاد و در شرایط فعلی دولت  بشار اسد  در شرایط  مطلوبی  به سر می برد.

بایرامی  در ادامه نیز افزود : انچه امروز در تحولات منطقه ای عراق –سوریه –لبنان –فلسطین و یمن برتری دارد تفکر ناب و اندیشه بالای اسلامی است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.