چهارشنبه 27 خرداد 1394 | 16:01
با امضاء طوماری صورت گرفت:
حمایت پیشکسوتان بسیجی استان کردستان از گزاره برگ ملی هسته‌ای + تصاویر
حمایت پیشکسوتان بسیجی  استان کردستان از گزاره برگ ملی هسته‌ای + تصاویر
بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه بیت المقدس استان کردستان در جلسه مجمع فصلی استانی با امضای طوماری، حمایت خود را از گزاره برگ ملی هسته ای اعلام کردند.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  اولین جلسه مجمع فصلی استان کردستان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت با حضور اعضای شورای مجمع ، شورای اندیشه و همفکری بسیج پیشکسوتان ،اعضای هیئت های قرآنی و کار گروه و کمیته های تخصصی بسیج پیشکسوتان در محل سالن شهدای گمنام ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج با دستور کار حمایت ازگزاره برگ اجماع ملی خطوط قرمز انرژی هسته ای و نقش آفرینی برنامه های بسیج برگزار گردید.

در ابتدای جلسه سرتیب دوم پاسدار حمزه فلاح جانشین محترم سپاه بیت المقدس کردستان پس از عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی به حاضرین هدف از برگزاری جلسه را تشریح نمودند، در ادامه برادر محمدرحیم نظری در خصوص خطوط کلی تبیین شده در بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  در حرم مطهر رضوی ، تبیین گفتمان ولایت در مذاکرات هسته ای، فلسفه  و اهداف فناوری هسته ای، همدلی و هم زبانی بین ملت و دولت ، اقتصاد مقاومتی، نقش و اهمیت حضور مردم در حمایت از  گزاره برگ اجماع ملی خطوط قرمز انرژی هسته ای و ... نکاتی را یادآور شدند.

وی در بخشی از سخنان خود به رعایت تاکیدات مقام معظم رهبری و اصول شش گانه گزاره برگ ملی هسته ای در توافق نامه هسته ای اشاره داشتند و گفتند: بر اساس فرمایشات و تاکیدات مکرر فرمانده معظم کل قوا منافع و عزت کشور و شش اصل مندرج در متن گزاره برگ ملی هسته ای باید در توافق نامه هسته ای رعایت شود وگرنه مصداق توافق بد است و یک قرار داد تحمیلی، استعماری و غیر قانونی و نامشروع است.

اعضای شرکت کننده در جلسه مجمع با امضای طومارهای تدوینی حمایت خود را  از گزاره برگ اجماع ملی خطوط قرمز هسته ای اعلام داشتند و با سر دادن شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را از آمریکای جنایتکار و صهیونیزم جهانی به نمایش گذاشتند.

در متن این طومار آمده است:

ما اعضای مجمع بسیج کردستان همراه با ملت بزرگ ایران با تاسی از رهبر حکیم و فرزانه  خود با تاکید بر مواضع صریح دیگر مقامات عالی کشور، با حمایت و تایید گزاره برگ ملی هسته ای شرط هر گومه توافق هسته ای را رعایت اصول شش گانه گزاره برگ ملی دانسته و هرگونه توافق خارج از آن مصداق توافق بد است و یک قرارداد تحمیلی و استعماری و غیر قانونی و نامشروع است و هیچ یک از طرف ملت ایران اجازه امضا قراردادی بدون رعایت این اصول را ندارد.

اصول شش گانه :

اصل یک: تمام تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران باید یکجا و هم زمان با امضای توافقنامه کاملاً لغو (نه تعلیق) شود.
اصل دوم: دستاوردهای هسته ای در حد نیازهای واقعی کشور باید حفظ شود.
اصل سوم: هیچ مانعی برای استمرار تحقیقات و پیشرفت های علمی و فنی در امور هسته ای و دانشمندان مربوط وجود نداشته باشد.
اصل چهارم: نظارت ها و بازرسی ها در حد متعارف بین المللی باشد و هیچ نظارتی فراتر از مقررات و عرف بین المللی اعمال نشود.
اصل پنجم: هیچ گونه نظارت و اعمال محدودیت بر نیروهای مسلح پذیرفته نیست.
اصل ششم: توافق هسته ای باید بازگشت پذیر باشد تا در صورت نقض عهد دشمن ما هم بتوانیم به شرایط قبل از توافق برگردیم.

 

 

 

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.