دوشنبه 5 مرداد 1394 | 12:38
جلسه شورای عالی هم اندیشی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت
آمریکا قابل اعتماد نیست
آمریکا قابل اعتماد نیست
پنجمین جلسه شورای عالی هم اندیشی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت با موضوع بررسی متن برنامه جامع اقدام مشترک(برجام) ، قطعنامه شورای امنیت و سایر موضوعات هسته ای برگزار شد.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" پنجمین جلسه شورای عالی هم اندیشی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سال 94 بعد از ظهر یکشنبه 94/5/4 با تلاوت آیاتی ازکلام الله مجید با موضوع بررسی متن برنامه جامع اقدام مشترک(برجام)، قطعنامه شورای امنیت و سایر موضوعات هسته ای آغاز شد.

افراد حاضر در جلسه داده ها و ستانده ها در مذاکرات هسته ای را مورد نقد و بررسی قرار دادند، سردار اسلامی با مقایسه داده ها و ستانده های هسته ای گفت: میزان غنی سازی هسته ای، و اجازه به کار تحقیق و توسعه چیزی نیست که به عنوان ستانده تلقی شود زیرا ایران با زحمت جوانان و دانشمندان خود به دانش هسته ای دست پیدا کرده و سایر کشورها در آن نقشی نداشته اند.

سردار اسلامی با انتقاد از اجازه دسترسی و بازرسی از مراکز حساس کشور افزود: با دادن اجازه برای دسترسی و بازرسی از مراکز حساس کشور، به امنیت و استقلال کشور خدشه وارد شده و نکته مهم تر این است که تمام داده های ما نقد و پیش پرداخت شده است ولی ستانده ها ی ما با اما و اگرهای زیادی روبرو است و تجربه سالهای گذشته نشان می دهد احتمال اجرایی شدن تعهدات طرف مقابل کم است.

در ادامه سردار کریم پور پیشنهادی برای پیشکسوتان مطرح و گفت: برای مدت 15 سال این عشق و علاقه به تولید علم را که  با هدایت مقام معظم رهبری انجام شده باید زمین بگذاریم، در حال حاضر وظیفه ما روشنگری درجامعه است لذا ما پیشکسوتان جهاد و شهادت بد عهدی های آمریکا را بازگو کنیم.

 

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.