دوشنبه 12 مرداد 1394 | 16:05
جلسه شورای عالی هم اندیشی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت:
نمایندگان ملت، مردانه منافع کشور امنیت و استقلال ایران را در نظر بگیرند
نمایندگان ملت، مردانه منافع کشور امنیت و استقلال ایران را در نظر بگیرند
ششمین جلسه شورای عالی هم اندیشی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت با موضوع بررسی متن برنامه جامع اقدام مشترک(برجام) و قطعنامه شورای امنیت و سایر موضوعات هسته ای برگزار شد.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  ششمین جلسه شورای عالی هم اندیشی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سال 94 بعد از ظهر یکشنبه 94/5/11 با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید با موضوع بررسی متن برنامه جامع اقدام مشترک(برجام) و قطعنامه شورای امنیت و سایر موضوعات هسته ای آغاز شد.

افراد حاضر در جلسه تناسب و ارتباط  استقلال و امنیت کشوررا با متن برجام و قطعنامه شورای امنیت مورد نقد و بررسی قرار دادند، سردار کریم پور پذیرش قطعنامه 2231 شورای امنیت از سوی ایران را قبول تمام قطعنامه های قبلی که بر ضد ایران تصویب شده بود دانست و مهم تر از آن قبول وجود آقا بالا سری برای ایران است.

وی  افزود: نمایندگان ملت ، مردانه و بدون در نظر گرفتن جناح سیاسی وانتخابات آتی مجلس، منافع کشور، امنیت و استقلال ایران را در نظر بگیرند و برجام را با دقت بررسی و موضع گیری کنند و اگر مجلس نمی تواند از حق ملت دفاع کند بگوید تا مردم خود حقشان را بگیرند.

در ادامه سردار کریمی مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به لزوم بررسی جزئیات  قطعنامه که استقلال و امنیت ملی را تهدید می کند اشاره کرد و گفت: جزئیات قطعنامه که استقلال و امنیت ملی را  تهدید می کند باید به دقت بررسی شود، مهم باید و نباید هایی است که استکبار به ما تحمیل کرده است.

وی گفت: اگر قرار بود از فردو در کاهای تحقیقاتی در این سطح استفاده شود ، دلیلی برای ساخت آن در عمق صخره‌های سنگی وجود نداشت و برای آمریکا و رژیم صهیونیستی به این اندازه مهم نبود.

سردار کریمی درباره مکانیزم ماشه گفت: آمریکا و همپیمانانش هر زمان و به هر دلیلی اگر از ما باج بخواهند و ما به آنها ندهیم، پرونده ما را به شورای امنیت که داور خودشان هستند می فرستند، که نتیجه آن هم مشخص است.

وی افزود: تمام امور ما دست آژانسی است که تحت کنترل آمریکا است، هر کار و اقدامی بخواهیم انجام دهیم اول باید از آژانس اجازه بگیریم.ما با پذیرش قطعنامه 2231 شورای امنیت به تمام قطعنامه های قبلی  مشروعیت می دهیم و قطعنامه جدید تجمیع شده ی قطعنامه های قبل است.

سردار کریمی خالی کردن دست نظام برای ادامه مذاکرات در سالهای آینده را ظلم بزرگی خواند و گفت: داده های ما برگشت ناپذیر است و تحریم ها بلافاصله قابل برگشت به قبل است که در این صورت دست نظام برای مذاکره خالی شده و این ظلم بزرگی در حق ملت و دولت های آینده ایران است.

سردار کریمی در انتها گفت: الان در پیچ تاریخی حساسی قرار داریم، مجلس شورای اسلامی باید به وظیفه قانونی خود عمل کند تا نزد ملت شرمنده نشویم و با روسفیدی از این مقطع عبور کنیم.

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.