یکشنبه 25 مرداد 1394 | 08:35
سپاه حضرت محمد رسول الله (ص)_ تهران بزرگ
جلسه شورای قشر بسیج پیشکسوتان ناحیه شهید محلاتی + عکس

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" ، حمیدرضا اسدی سرپرست کانون بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت ناحیه شهید محلاتی در جلسه مجمع قشر کانون بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت با تاکید بر اینکه به تعبیر امام خمینی (ره) نباید اجازه دهیم که پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم زندگی گم شوند افزود: مجمع قشر بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت با هدف استفاده حداکثری از دانش و تجربیات پیشکسوتان برای تربیت نسل جوان، ایجاد همبستگی و ارتقاء سطح انسجام، کمک به تشکیل ارتش دهها میلیونی و فراهم کردن بستر یرای ایفاء نقش توسط پیشکسوتان جهاد و شهادت است.

سرپرست کانون بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت، اطاعت از ولی و مرزبندی با کفر، شرک و نفاق را وظیفه امروز پیشکسوتان جهاد و شهادت عنوان کرد و گفت: پیشکسوتان جهاد و شهادت باید بر پیمان و میثاقی که با شهدا بسته اند پایبند باشند.

وی افزود: هر کار و فعالیتی که انجام می شود باید خود کار، ریشه و ثمره آن کار را به خوبی بشناسیم، کار وبرنامه ریزی فعالیت‌ها در راستای خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران بهترین کار است. رسیدگی به دل شکستگان که خواه ناخواه فقدان عزیزانشان بار سنگینی بر دل هایشان است ثواب بسیاری در پی دارد.

حمیدرضا اسدی در خصوص خدمت رسانی به قشر معظم شاهد و ایثارگر تاکید نمود و از هماهنگی لازم با معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 14 و خانه سلامت جهت سرویس دهی به خانواده های معظم شهدا جانبازان و ایثارگران خبر داد.

 

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.