یکشنبه 22 شهریور 1394 | 13:33
اردوی جهادی پیشکسوتان جهاد و شهادت:
امامزاده ابوالحسن(ع) نظرآباد میزبان اردوی جهادی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت+ تصاویر
امامزاده ابوالحسن(ع) نظرآباد میزبان اردوی جهادی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت+ تصاویر
اردوی جهادی ستاد سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مدت پنج روز در راستای گسترش فرهنگ کار جهادی از 14 شهریور در امامزاده ابوالحسن(ع) نظر آباد واقع در روستای گازُرسنگ از توابع شهرستان نظرآباد استان البرز برگزار شد.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  اردوی جهادی برای هر فرد تعریفی خاص دارد، یکی آن را آمیزه ای از عشق، مهر و ایمان برای خدمت رسانی به هم نوع در مناطق محروم می بیند و دیگری آن را آزمونی برای سنجش خود تا ببیند چقدر می تواند در برابر ناملایمات از نفس خود مایه بگذارد.

نتیجه کار این گروه های جهادی را در لبخند رضایت اهالی منطقه ، کودکان و نوجوانان روستاهای منطقه باید جستجو کرد یا شاید باید آن را در رضایتی محض از خلوص قلب افرادی که امکانات شهر را رها کرده و برای خدمت به این مکان آمده اند.مردم در هشت سال دفاع مقدس بالا ترین سرمایه های خود یعنی جوانانشان را به نظام و انقلاب هدیه کردند لذا این مردم با جهاد و اقدامات جهادی، انقلابی و خداپسندانه بیگانه نیستند.اردوی جهادی همه را به یاد روزهایی می اندازد که در جنگ تحمیلی ، تمامی امور با دستان توانمند مجاهدان و پیشکسوتان پیش می رفت.

به همین منظور اردوی جهادی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مدت پنج روز  در راستای گسترش فرهنگ کار جهادی از 14 شهریور در امامزاده ابوالحسن(ع) نظر آباد  واقع در روستای گازُرسنگ از توابع شهرستان نظرآباد استان البرز در عرصه های عمرانی، خدمات پزشکی، و فرهنگی انجام شد.

فعالیت های انجام گرفته در  عرصه عمرانی شامل کمک به فضاسازی امام زاده ابوالحسن(ع) شامل خاک برداری، جدول کشی، دیوار کشی و ... بود. همچنین با اطلاع رسانی به اهالی روستا تست قند خون، فشار خون و مشاوره توسط پزشک انجام شد.

 فرماندار نظرآباد آقای  حجت اله صادقی در جمع گروه جهادی بسیج پیشکسوتان حاضر و  ضمن دیدار با افراد شرکت کننده در اردوی جهادی از روند خدمات این گروه اطلاع پیدا کردند.

 

در روز آخر اردوی جهادی امام جمعه شهرستان نظرآباد حجت الاسلام علی اکبر وثوقی ضمن بازدید از محوطه امامزاده ابوالحسن و دیدار با افراد شرکت کننده در اردو،  بعد از اقامه نماز ظهر و عصر ، ضمن تشکر از گروه جهادی بسیج پیشکسوتان به فلسفه و اهمیت اردوهای جهادی اشاره داشنتد.

اردوی جهادی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت چهارشنبه 18 شهریور به پایان رسید.

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.