یکشنبه 19 مهر 1394 | 12:16
بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه حضرت محمد(ص)رسول الله
شهادت بزرگترین هنر مردان خداست
شهادت  بزرگترین هنر مردان خداست

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" ، سپاه حضرت محمد(ص)رسول الله با صدور بیانیه ای شهادت سردار شهید"حسین همدانی" را تسلیت گفت.

بسمه تعالی

« من المومنین رجال صدقوا ما عاهدواالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا »سوره احزاب آیه 23

فرمانده بی ادعای جبهه های نبرد، دلاورمرد روزهای سختی و درد، پاکباز جان فدای ولایت، سردار عالیقدر جبهه مقاومت، مدافع راستین حرم، پیشکسوت جهاد و شهادت حاج حسین همدانی، در آستانه فرا رسیدن سوگواری مولا و مقتدایش حضرت اباعبدالله الحسین(ع) همانند حبیب بن مظاهر محاسن سفیدش به خون خضاب گردید و با خلعت زیبای شهادت که بزرگترین هنر مردان خداست به دیدار معبودش شتافت. در حالیکه ملت شریف ایران در سوگ جانباختگان مهاجران الی الله در سرزمین منا نشسته اند، خبر شهادت این مجاهد خستگی ناپذیر داغ تازه ای بر دل همراهان و همرزمانش نهاد.

هنوز رشادتهای او در مبارزه با عوامل فساد رژیم ستمشاهی و 8 سال نبرد با دنیای کفر در یادمان هست که نام بلندآوازه اش در میان رزمندگان اسلام بعنوان فرماندهی لایق، مدیر و مدبر می درخشید و در جبهه های جنوب و غرب از خرمشهر و آبادان و شلمچه و اروند گرفته تا مریوان و سرپل ذهاب لرزه بر اندام دشمن می انداخت.

هر جا نیاز به خادمی صادق بود، شهید همدانی داوطلب خدمت در آن می شد و با بنیانگذاری محفل پیشکسوتان جهاد و شهادت سعی در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت داشت و همیشه خار چشم فتنه گرانی بود که نقشه های شوم و دسیسه های منافقانه شان در ام القری جمهوری اسلامی با تدبیر هوشمندانه او نقش بر آب گردید.

سخنان آتشین این رزمنده خالص در خصوص گروههای تکفیری داعش و جنایات بیشرمانه آنها گاه چنان شوری در دل مخاطبان ایجاد می کرد که آرزو دارند هرچه سریعتر به جبهه مقاومت اسلامی بپیوندند و از حرم آل الله صیانت و پاسداری نمایند.

ما پیشکسوتان جهاد و شهادت و یادگاران 8 سال دفاع مقدس در سپاه حضرت محمد(ص) رسول الله تهران بزرگ  ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت سردار رشید سپاه اسلام شهید حاج حسین همدانی به ساحت مقدس حضرت ولیعصر(عج) ارواحنا فداه و ولی امر مسلمین امام خامنه ای(مد ظله العالی) آماده ایم تا در نبرد رو در رو با مزدوران جنایتکار  صهیونیسم داعشی همانند فرمانده شهیدمان برای دفاع از حریم ولایت جان خود را فدا نمائیم.

 

*سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه حضرت محمد(ص) رسول الله تهران بزرگ*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.