دوشنبه 20 مهر 1394 | 15:52
دل نوشته پیشکسوت بسیجی برادر قربانی
 دل نوشته پیشکسوت بسیجی برادر قربانی

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا ۞ (سوره احزاب 23)

(در ميان مؤمنان مردانى هستند كه بر سر عهدى كه با خدا بستند صادقانه ايستاده‏اند؛ بعضى پيمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشيدند)، و بعضى ديگر در انتظارند؛ و هرگز تغييرى در عهد و پيمان خود ندادند)

دیروز در تهران دو حادثه با فاصله زمینی کم از هم ولی با فاصله آسمانی زیاد از یکدیگر اتفاق افتاد در یک صحنه حضور پرشور مردم فداکار و ایستاده پای آرمانهای انقلاب و رهرو رهبری و سربازان و سرداران رزمنده آماده شهادت ، که مشغول تشییع پیکری مطهر و معطر به عطر زینبی بودنند تشییع پیکر سردار سرافراز سپاه اسلام حاج حسین همدانی قهرمان دوران دفاع مقدس ، فرمانده دلیر جبهه های نبرد حق علیه باطل و سردار صحنه های مقاومت که با گذر ایام هر چند بر چهره اش گرد پیری نشسته بود اما نورانیت و صفا و اخلاص در آن کاملا هویدا بود .

در این سوی میدان ، دفاع از آرمانهای انقلاب لبیک به فرمان رهبری دفاع از مظلوم ، ستیز با استکبار و در یک جمله در ادامه دفاع و حماسه بر دستان مردم تشییع میشد تا برود برای آرامیدن در دل خاک ، تا این پیام را بدهد که ((دفاع همچنان باقی است )) روحیه مبارزه با استکبار و زیاده خواهی امریکا و غرب همچنان باقی است تا بگوید درهای بهشت این بار از سوی حرم حضرت زینب باز است و جاماندن قافله عشق را بگوید که تا فرصت هست شتاب باید ولی آن سوی میدان در جوار میدان بهارستان پر از هیاهو و آه و فغان که برجام باید به انجام برسد ، که اگر نرسد سایه جنگ بر سرمان دوباره خواهد افتاد ، اقتصاد از بین خواهد رفت و .... و من در این هیاهو در مانده ام از یکسو فریاد یا حسین ، فریاد شهادت افتخار ماست ، مرگ بر امریکا ، ما اهل کوفه نیستیم (( امام خامنه ای )) تنها بماند .

و از سوی دیگر فریاد ها یی از سر وا ماندگی و جاماندگی که باید اهل گفتگو و تعامل بود با این وضع نمی شود با دنیا جنگید مردم خسته شده اند و ....

آری امروز پیکر مطهر سردار سپاه اسلام بر سر دوش مردمی انقلابی تشییع شد و امروز نماد وادادگی و غفلت و ترس از تریبون های مجلس بر نیزه ها رفت.

شاید شاید ، امروز مالک اشتر ها که بر سردر خیمه کفر و استکبار و نفاق رسیده اند با یک تصویب ((قیام و قعود)) بایستی به اردوی علی (ع) برگردند.

اما زهی خیال باطل ، مالک اشترهای سید علی ((امام خامنه ای )) دیگر نمی گذارند تاریخ تکرار شود و علی تنها بماند ، اگر چه موی سر و صورتشان سفید ، پای رفتنشان لنگان و دلی پرسوز و زبانی در کام داشته باشند.

امروز تشییع پیکر قهرمان مقاومت بود در میدان سپاه و فاتحه خوانی مقاومت بود در میدان بهارستان اما دشمن و خودباختگان بدانند در این قبر مرده ای نیست که بخواهند برایش گریه کنند و اشک تمساح بریزند. آری مالک اشترها هنوز زنده هستند و در اردوی معاویه دست بر تیرک خیمه و منتظر یک فرمان ولی و مولایشان .

دل نوشته پیشکسوت بسیجی برادر قربانی

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.