چهارشنبه 22 مهر 1394 | 15:58
کانون بسیج پیشکسوتان سپاه حضرت جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان
کانون بسیج پیشکسوتان سپاه حضرت جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان

بسمه تعالی

بیانیه کانون بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس سال 1394

دوران نورانی دفاع مقدس

((ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم))

هر ملتی که به فکر از خود نباشد زنده نیست .   (حضرت آیت ا... امام خامنه ای )

پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی یکی از حوادث بزرگ و مهم در دنیای معاصر است ، برکات و آثار انقلاب اسلامی برای جهان اسلام بسیار پرفایده و موثر بوده است . استکبار جهانی و در راس آن امریکای جنایتکار درخشندگی نظام اسلامی در جهان را برنتابید و به فکر توطئه برای براندازی انقلاب افتادند . یکی از بزرگترین حربه ای که دشمن بر علیه نظام اسلامی با همکاری ارتجاع عرب انجام دادند ، جنگ تحمیلی بود که به مدت 8 سال به طول انجامید که از حداکثر توان رزمی دنیای استکبار و نیروی انسانی غربی متجاوز و مرتجعین روسیاه عرب ، برای از پای در آوردن ایران اسلامی استفاده شد.

مدعی خواست که از بیخ کند ریشه ما                 غافل از آنکه خداهست در اندیشه ما

با اتکا به خداوند متعال ، مردم ، مسئولین و جوانان غیور کشور اسلامی عزیزمان ، در مقابل همه نقشه های شوم دشمنان قسم خورده غیرتمندانه با روحیه ای سلحشوری ملحم از اسلام عزیز مقاومت جانانه کردند . بعد از عزل بنی صدر خائن از سیستم مدیریتی جنگی در اوائل دفاع مقدس ، ما در جنگ روبه جلو حرکت کردیم . و در عملیاتهای مختلف به پیروزی های چشمگیری داشتیم که برای جهانیان محیرالعقول بود و در مجموع ، پیروزی های بزرگ و برکات فراوانی در دفاع مقدس هشت ساله بدست آوریم . که سند افتخار بسیار بزرگی برای نسل های آینده انقلاب و نظام اسلامی خواهد بود . دفاع مقدس ما باعث شد که توانمندی و اقتدار باشکوه ایران اسلامی برای جهانیان روشن شود . معمار کبیر انقلاب اسلامی در مورد برکات جنگ تحمیلی عبارات و جملات بسیار مهم ، ارزشمند و ماندگاری دارند که در زیر گزیده ای چند از سخنان گهربار آن امام بزرگوار را می آوریم .

1-   ما انقلابمان را در جنگ به جهان صادر نمودیم .

2-   ما مظلومیت خویش و ستم متجاوزان را در جنگ ثابت نمودیم

3-   ما در جنگ پرده از تزویر جهانخواران کنار زدیم

4-   ما در جنگ ابهت دو ابر قدرت شرق و غرب را شکستیم

5-   ما در جنگ اندیشه های انقلاب پربار اسلامی مان را محکم کردیم.

بنابراین در دفاع مقدس ماگرچه خساراتی انسانی و مالی زیادی متحمل شدیم اما عزت و سربلندی و اقتدار نظام اسلامی را در پی داشته و در عرصه های گوناگون دشمن را عاجزانه وادار به تسلیم و ذلت نموده است .

ما پیشکسوتان جهادو شهادت اعلام میداریم با تمام وجود از کیان و نوامیس اسلامی دفاع خواهیم کرد و در تبعیت پیامبر گونه لقمان حکیم زمان حضرت آیت ا... خامنه ای ( مدظله العالی ) از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.