دوشنبه 22 اسفند 1390 | 14:44
اجراي طرح امنيت محله محور در سال 91
اجراي طرح امنيت محله محور در سال 91
سردار حسين ساجدي نيا گفت: اجراي با قوت طرح امنيت محله محور در سال جديد اولويت برنامه هاي پليس تهران بزرگ است.

بسیج پیشکسوتان: فرمانده انتظامي تهران بزرگ ضمن تشريح برنامه هاي اجرايي پليس در روزهاي پاياني سال و سال جديد،بيان داشت: شکي نداريم که در افزايش امنيت و احساس امنيت پايدار کليه اصحاب رسانه ها و جرايد در تعامل با پليس نقش بسزايي داشته اند.

وي با بيان اين که پليس از اوايل اسفند تا 15 فروردين سال آينده فعاليت خود را دو چندان کرده است، افزود: با توجه به روزهاي پاياني سال و همچنين حضور شهروندان در مراکز خريد، سطح شهر و مراکز تجاري، پليس انتظامي و راهور براي ارائه خدمات انتظامي در آماده باش صد درصدي است.

سردار ساجدي نيا به چهارشنبه آخر سال و وقوع جرايم و اتفاقات ناگواري که در اين روزها به وقوع مي پيوندد اشاره کرد و افزود: افرادي که در اين روزها مزاحمت ايجاد کنند و باعث اذيت و آزار شهروندان شوند، به محض دستگيري تا پايان تعطيلات مهمان پليس خواهند بود.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ به کاهش تلفات و جرايم در طول سه سال گذشته اشاره کرد و گفت: خوشبختانه طي اين سه سال با کاهش تلفات و مجروح شدن شهروندان در چهارشنبه آخر سال مواجه بوده ايم.

وي تصريح کرد: در سال 87 پانصد و شصت نفر، سال 88 صد و هشتاد و پنج نفر و در سال 89 حدود 100 نفر در اتفاقات چهارشنبه آخر سال مجروح شده اند که اميدواريم با کنترل اوليا و خانواده ها با کاهش محسوس مصدومان روبرو باشيم.

سردار حسين ساجدي نيا به ارايه تسهيلات پليس در ايام نوروز اشاره کرد و گفت: پليس گذرنامه و اماکن و ديگر بخش هاي پليس در ايام نوروز تعطيل نيست و آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

 

منبع: جام جم آنلاین

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.