شنبه 27 اسفند 1390 | 19:47
وزیر كشور اعلام كرد:
15 اردیبهشت زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
15 اردیبهشت زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
وزیر كشور اعلام كرد:با توافق شورای نگهبان، روز جمعه 15 اردیبهشت ماه 1391، انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در 33 حوزه انتخابیه كه انتخابات در آنها به دور دوم كشیده شده برگزار خواهد شد.

بسیج پیشکسوتان : به گزارش ایرنا، 'مصطفی محمدنجار' این مطلب را امروز -شنبه- در آخرین نشست استانداران سراسر كشور در سال 90، كه با حضور ریاست جمهوری و معاون اول رییس‌جمهوری، وزرای جهاد كشاورزی، نیرو و تعاون، كار و رفاه اجتماعی به همراه مدیران استانی برگزار شد، بیان كرد.

وزیر كشور افزود :در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تكلیف 65 كرسی باقیمانده با رقابت 130 نفر از نامزدها مشخص خواهد شد.

وزیر كشور افزود: همكارانمان در ستاد انتخابات، ستادهای استانی و هیات‌های اجرایی، همه تمهیدات لازم را برای برگزاری شایسته مرحله دوم انتخابات پیش‌بینی و اتخاذ كرده‌اند.

محمدنجار همچنین به حضور بسیار گسترده و هوشمندانه مردم در عرصه مهم و حساس نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در آستانه بهار اشاره كرد و گفت: از این حضور گسترده ملت در بهار دیگری از جمهوری اسلامی ایران تشكر می‌كنم.

 

** خواسته وزیر كشور از استانداران برای كنترل بازار و تسهیل در سفرهای نوروزی

وزیر كشور همچنین در آخرین نشست استانداران سراسر كشور در سال 90 بر ضرورت تسهیل در انجام سفرهای نوروزی هموطنان تأكید كرد و گفت: باید تلاش خود را به انجام بهتر و شایسته این شور و نشاط اجتماعی در محیطی كاملاً شاداب، ایمن، باطراوت و ارزش مدار معطوف كنید.

وی ضمن تبریك پیشاپیش فرا رسیدن سال نو و آرزوی سالی سرشار از سلامتی و بهروزی برای هموطنان، خطاب به استانداران سراسر كشور بر كنترل و تنظیم بازار بویژه بازار شب عید تاكید كرد و گفت: تداوم نظارت جدی همه دستگاه‌های مسوول و برخورد قانونی و جدی با محتكران و فرصت‌طلبان ضروری است.

براساس این گزارش، آخرین نشست استانداران سراسر كشور در سال 90 ، امروز (شنبه) با حضور ریاست جمهوری و معاون اول رییس‌جمهوری ، وزرای جهاد كشاورزی، نیرو و تعاون، كار و رفاه اجتماعی به همراه مدیران استانی برگزار و بر ضرورت توسعه بخش كشاورزی و استفاده از ظرفیت‌های فراوان این بخش تاكید شد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.