پنجشنبه 3 فروردین 1391 | 12:10
سرویس: اجتماعي
سرویس: اجتماعي
رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از حضور دو هزار و 500 پزشك و پیراپزشك داوطلب در پایگاه های امداد و نجات این جمعیت در جاده های سراسر كشور خبر داد.

بسیج پیشکسوتان :  ' فرحناز رافع' روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پزشكان داوطلب با حضور در كنار نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر، به مسافران نوروزی در مواقع ضروری و مورد نیاز امدادرسانی می كنند.

این مقام مسوول در جمعیت هلال احمر ادامه داد: پزشكان حاضر در این طرح اغلب پزشك عمومی و متخصص هستند.

رافع همچنین از حضور بانوان امدادگر در پایگاه های امداد و نجات خبر داد و گفت: امسال در پایگاه های امداد و نجات استان های تهران و البرز به صورت آزمایشی از حضور بانوان امدادگر استفاده شده است.

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمراز دیگر طرح های این سازمان در ایام تعطیلات نوروز را توزیع فلاش كارت های 'ترنم مهرورزی' عنوان كرد و توضیح داد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، امسال 50 هزار فلاش كارت ترنم مهرورزی در میان مسافران نوروزی توزیع خواهد شد.

رافع گفت: این فلاش كارت ها حاوی پیام های امدادی، نوروزی و مذهبی هستند كه در یك طرف كارت ها پیام های امدادی و در طرف دیگر احادیث و روایت هایی از پیامبر گرامی اسلام و ائمه معصومین (ع) درباره انفاق و نیكوكاری درج شده است.

منبع:ایرنا

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.