پنجشنبه 3 فروردین 1391 | 12:33
سرویس: اجتماعي
سرویس: اجتماعي
سردار احمدي‌مقدم: براي حمايت از توليد داخلي بايد با اقتصاد غيرقانوني مبارزه کرد

بسیج پیشکسوتان : سرداراسماعيل احمدي مقدم صبح امروز در رزمايش اقتدار فرماندهي انتظامي تهران بزرگ با بيان اينكه در حالي که مردم در اين ايام در حال استراحت و تفريح هستند بستري مناسب براي خدمت و ايجاد آرامش براي مردم فراهم شده است خطاب به ماموران حاضر در ميدان گفت: مجاهدت ماموران نيروي انتظامي و از خود گذشتگي‌شان ار ديد خداوند و مردم پنهان نخواهد ماند و اجر دنيوي و اخروي نسيب آنان خواهد شد.

احمدي مقدم افزود: با وجود اينکه موانع و مشکلات بسياري در پيش روي خدمت‌رساني مناسب به مردم وجود دارد اما با تمام وجود به پاي کار آمده‌ايم تا مردم امنيت و احساس امنيت را باهم و در کنار هم داشته باشند.

وي گفت: نمي‌توان از نقش خانواده و اهل خانه ماموران نيروي انتظامي گذشت چرا که آنان هستند که خلا حضور پدر را در خانه پر مي‌کنند و زمينه را براي خدمت‌رساني ما فراهم مي‌کنند.

 

برخي با ايجاد شايعه قحطي و آشفتگي بازار به دنبال خدشه‌دار کردن ثبات اقتصادي بودند

احمدي مقدم با اشاره به اينکه برخي از افراد به دنبال ايجاد فضاي نامن اقتصادي در کشور بودند اظهار داشت: در سال گذشته برخي با ايجاد شايعه قحطي و آشفتگي بازار به دنبال خدشه‌دار کردن ثبات اقتصادي بودند، اين در حاليست که 40 روز مانده به عيد ما شاهد حضور گسترده و تظاهرات گونه مردم در بازارها بوديم. ما بسيار خوشحاليم با وجود انواع مشکلات اقتصادي مردم ما همچنان قدرت خريد دارند.

فرمانده ناجا با اشاره به نام‌گذاري امسال و ضرورت‌هاي توجه به حمايت از توليد ملي گفت: امسال نيروي انتظامي در جهت تحقق شعار حمايت از توليد ملي با خريد تجهيزات سخت افزاري و نرم‌افزاري داخلي و توانمند کردن توليد کنندگان داخل وارد ميدان خواهد شد.

 

قاچاق سهمي مهلك براي توليد ملي است

 

افزايش استانداردهاي خودرو يکي از سياست‌هاي ديگر ناجا در حمايت از توليد داخلي

وي با اشاره به اهميت مقابله با پديده قاچاق بيان داشت: اگر ما به دنبال حمايت از توليد داخل هستيم بايد زمينه‌هاي ورود کالاهاي قاچاق را از بين ببريم. اين تجارت غيرقانوني سمي مهلک براي توليد ملي به حساب مي‌آيد. خوشبختانه قانون جديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز مصوبه‌هاي لازم را دريافت کرد و هم اکنون مي‌توان با استفاده از اين ابزار قانوني در برابر اين تجارت سياه ايستادگي کرد.

احمدي مقدم در ادامه با بيان اينکه ارتقاي استانداردهاي خودرو يکي از سياست‌هاي ديگر ناجا در حمايت از توليد داخلي به حساب مي‌آيد گفت: شايد افزايش سطح استاندارد براي خودروسازان تا حدودي سخت باشد اما اين کار زمينه‌ساز ارتقاء جايگاه صنعت خودروسازي کشور در سطح جهان خواهد شد.

فرمانده نيروي انتظامي کشور در ادامه با اشاره به اينکه ملت ايران با قدرت در برابر تمامي تهديدات ايستادگي خواهد کرد گفت: اگر توليد داخلي قدرتمند شود يقينا دندان طمع کاري‌هاي غرب کشيده خواهد شد.

وي با بيان اينكه دشمن بدترين فشارها را به کشور ايران تحميل کرد اين در حاليست که هر بار در طرح‌ها و نقشه‌هاي خود با شکست‌هاي سنگيني روبه‌رو شده است، گفت: خوشبختانه ملت ما هر روز آگاه‌تر و بصيرتر از روز قبل هستند و به راحتي به تجزيه و تحليل انبوهي از اطلاعات مي‌پردازند.

فرمانده ناجا با اشاره به تدابير صورت گرفته براي افزايش سطح رفاهي کارکنان اين نيرو نيز گفت: آن بخش از قانون خدمات کشوري که تا قبل از سال جديد اجرايي نشده بود در حقوق اسفندماه کارکنان و بازنشستگان در نظر گرفته شد و ديگر هيچ فردي در سازمان وجود ندارد که معوقات خود را دريافت نکرده باشد.

 

حقوق ماموران پليس 10درصد افزايش مي‌يابد

وي در ادامه از افزايش 10 درصدي حقوق کارکنان ناجا در سال جاري خبر داد و اذعان داشت: براي افزايش سطح رفاه کارکنان ناجا ساخت 12 هزار واحد مسکوني را در دستور کار قرار داديم تا از اين طريق تعداد واحدهاي مسکوني در نيروي انتظامي به 30 هزار عدد برسد.

احمدي مقدم گفت: اميدواريم اين 12 هزار واحد در طي چهارسال آينده خريداري و يا به طور کامل ساخته شوند چرا که سياست ما بر اين است که ديگر نيرويي در ناجا با مقوله کرايه خانه درگير نباشد.

منبع:ایسنا

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.