جمعه 4 فروردین 1391 | 11:48
معاون كمیته امداد خبر داد:
سرویس: اجتماعي
سرویس: اجتماعي
معاون حمایت و سلامت كمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: هم اكنون 32 هزار خانواده زندانیان سراسر كشور معادل 95 هزار نفر از خدمات حمایتی این نهاد بهره مند می شوند.

بسیج پیشکسوتان : ' علی محمد ذوالفقاری' در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا به هماهنگی های این نهاد با انجمن حمایت از زندانیان و سازمان زندان ها و اقدامات تامینی كشور اشاره كرد و افزود: ایجاد دفاتر پیشخوان مددكاری برای خانواده زندانیان از جمله دستاوردهای توافقات صورت گرفته با دو نهاد یاد شده است.

این مقام مسوول در كمیته امداد امام (ره) اضافه كرد: مددكاران زندان های سراسر كشور موظف هستند ضمن شناسایی مشكلات زندانی و خانواده وی، مسایل مربوط به كمیته امداد و خانواده های زندانی تحت پوشش این نهاد را اعلام كنند تا بر اساس آن تصمیم گیری شود.

ذوالفقاری، مشكلات معیشتی، بهداشت و درمان، اشتغال و تحصیل را از مشكلات اصلی خانواده زندانیان تحت پوشش كمیته امداد بیان كرد و گفت: عمده ترین مشكل خانواده های زندانیان بویژه خانواده زندانیان حبس ابد یا زندانیانی كه مدت طولانی در حبس هستند، نیاز به مشاوره در مسایل مختلف زندگی است.

معاون حمایت و سلامت كمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: خانواده زندانیان تحت پوشش كمیته امداد مانند سایر مددجویان از تمامی خدمات این نهاد در بخش های مختلف مانند ایجاد اشتغال و ازدواج بهره مند می شوند.

بر اساس این گزارش، هم اكنون حدود چهار میلیون و 300 هزار مددجو شامل زنان سرپرست خانوار، سالمندان، خانواده زندانیان، ایتام و ... تحت پوشش كمیته امداد امام (ره) قرار دارند.

منبع:ایرنا

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.