جمعه 26 خرداد 1391 | 14:58
دومین شیخ سلفی متجاوز بازداشت شد
دومین شیخ سلفی متجاوز بازداشت شد
سرهنگ «عبدالله القرنی» فرمانده پلیس منطقه "جازان" بازداشت این شیخ سرشناس سلفی را تأیید کرد اما حاضر به اعلام نام وی نشد. او تنها فاش کرد که این شیخ سلفی علاوه بر فیلمبرداری از این زن، چندین بار به او پیامک های عاشقانه ارسال کرده و با تماس های مکرر او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود.

بسیج پیشکسوتان

اخبار رسیده از عربستان سعودی حاکی از آن است که نیروهای امنیتی این کشور یک شیخ سلفی را در منطقه "جازان" در شرق عربستان بازداشت کرده اند.

گفته می شود علت بازداشت این شیخ سلفی، آزار و اذیت یک زن شوهردار بوده است. این شیخ سلفی که امام مسجدی در شهر "جازان" است، با استفاده از تلفن همراه خود از این زن فیلمبرداری کرده و او را مورد تهدید قرار داده بود.

پس از این اقدام وی، همسر این زن با مراجعه به مرکز پلیس از وی شکایت کرد از همین رو نیروهای امنیتی او را بازداشت کردند.

گفتنی است سرهنگ «عبدالله القرنی» فرمانده پلیس منطقه "جازان" بازداشت این شیخ سرشناس سلفی را تأیید کرد اما حاضر به اعلام نام وی نشد. او تنها فاش کرد که این شیخ سلفی علاوه بر فیلمبرداری از این زن، چندین بار به او پیامک های عاشقانه ارسال کرده و با تماس های مکرر او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود. اين رفتار وي تجاوز به شمار مي رود.

قابل ذکر است چند روز پیش نیز رسانه های مصری از بازداشت یک نماینده سلفی با دوست دخترش که در وضعیت نامناسبی بودند، خبر دادند.

کارشناسان امور فرهنگی جهان عرب معتقدند که با افزایش این گونه رفتارهای غیر اخلاقی توسط شیوخ سلفی، بحران آنان در حال تبدیل شدن به بحرانی شبیه به فسادهای اخلاقی کشیش های واتیکان است.

انتهای خبر/ع1

منبع:شیعه نیوز

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.