یکشنبه 6 فروردین 1391 | 15:52
بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام كرد:
سرویس: اجتماعي
سرویس: اجتماعي
بنیاد شهید و امور ایثارگران از ارسال نامه ' مسعود زریبافان ' رییس این بنیاد خطاب به ' ابراهیم عزیزی ' معاون برنامه ریزی رییس جمهوری برای پرداخت مطالبات آزادگان خبر داد و اعلام كرد كه موضوع مطالبات آزادگان در یك قدمی پرداخت قرار دارد.

بسیج پیشکسوتان  : پایگاه اطلاع رسانی ایثار وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران، ' مسعود زریبافان' رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، روز گذشته - شنبه - در نخستین روز كاری سال جدید، در نامه ای به ' ابراهیم عزیزی ' معاون برنامه ریزی رییس جمهوری، پرداخت مطالبات آزادگان را درخواست كرده است.

بر اساس این گزارش، در نامه زریبافان به معاون برنامه ریزی رییس جمهوری آمده است: به استناد بند 3 تصویب نامه شماره 256825/ت 45650 تاریخ 28 اسفند ماه سال گذشته هیات وزیران، مصوب شده معادل هشتصد میلیون دلار از محل جزء (ج) بند (2) قانون بودجه 1390 كل كشور به منظور پرداخت بخش نقدی مطالبات آزادگان اختصاص و تا پایان سال مالی 1390 در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گیرد تا حسب مدت آزادگی و با رعایت تصویب نامه یاد شده توسط بنیاد در وجه آزادگان پرداخت شود.

در پایان این نامه آمده است: به لحاظ اهمیت موضوع و ضیق وقت دستور فرمائید نسبت به صدور ابلاغیه اعتبار كه به منزله مبادله موافقت نامه و صدور تخصیص نیز باشد اقدام و نتیجه را برای اقدامات بعدی به این نهاد و معاون هزینه و خزانه دار كل كشور برای تامین وجه اعلام كنید.

بر اساس این گزارش ، در آخرین روزهای سال 1390 با پیگیری های بنیاد، هیات وزیران مصوب كرد از محل جزء (ج) بند (2) قانون بودجه سال 1390 كل كشور به منظور پرداخت بخش نقدی مطالبات آزادگان مبلغ هشتصد میلیون دلار اختصاص یابد.

منبع:ایرنا

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.