یکشنبه 6 فروردین 1391 | 16:34
ايستگاه‌هاي سيار پليس تا 13 فروردين در پايتخت فعال هستند
سرویس: اجتماعي
سرویس: اجتماعي
فرمانده انتظامي تهران بزرگ با اشاره به كاهش كشته‌هاي تصادفات سرصحنه در نوروز امسال در پايتخت از كاهش كيف‌قاپي و سرقت موتورسيكلت در تهران خبر داد.

بسیج پیشکسوتان : سردار حسين ساجدي‌نيا روز يكشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به راه‌اندازي 300 ايستگاه نوروزي پليس در تهران، از رضايت‌مندي شهروندان تهراني در اين خصوص خبر داد و گفت: تماس با 197 (مركز نظارت همگاني نيروي انتظامي) در خصوص رضايت‌مندي از پليس تهران در نوروز امسال حدود 11 درصد افزايش داشته است.

وي با اشاره به اينكه ايستگاه‌هاي سيار پليس انتظامي تهران بزرگ تا روز 13 نوروز فعال است، گفت: مراجعات مردمي خوبي به اين ايستگاه‌ها انجام شده و بررسي‌هاي پليس نشان مي‌دهد كه مردم از اجراي طرح امنيت محله‌محور كه يكي از بخش‌هاي آن احداث ايستگاه‌هاي پليس نوروزي بوده است استقبال كرده‌اند.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ با اشاره به آمادباش كليه نيروهاي پليس تهران تا پايان طرح نوروزي گفت: در حوزه راهنمايي و رانندگي در حالي كه از 25 اسفند ماه سال گذشته تاكنون يك نفر در تصادفات فوتي در پايتخت در صحنه كشته شده است، اين رقم در سال قبل هشت نفر بوده است كه به اين ترتيب بايد بگوييم در بخش كشته‌هاي سرصحنه تصادفات حدود 88 درصد كاهش كشته در تهران داشته‌ايم.

ساجدي‌نيا تحقق اين امر را در راستاي تقويت حضور پليس و همكاري خوب شهروندان عنوان كرد و گفت: در عين حال جرايمي همچون كيف‌قاپي و سرقت موتورسيكلت نيز در تهران در طول ايام نوروز تاكنون كاهش داشته است. از سوي ديگر در خصوص ساير جرايم سرقت نيز تغييري نسبت به سال گذشته گزارش نشده است.

وي در پايان از همكاري خوب شهروندان با پليس در سال جاري تقدير و اظهار اميدواري كرد كه با ادامه اين روند تا پايان سال شاهد ارتقاي امنيت در تهران باشيم.

منبع:ایسنا

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.