دوشنبه 14 فروردین 1391 | 11:15
سرداراحمدی‌مقدم خبرداد:
سرویس: اجتماعي
سرویس: اجتماعي
فرمانده نیروی انتظامی از تداوم اجرای طرح امنیت اخلاقی در سال جاری خبر داد و گفت: امیدواریم در این طرح همراهی مردم و فرهنگسازی بیشتر از برخوردهای پلیسی باشد.

بسیج پیشکسوتان : فرمانده نیروی انتظامی از تداوم اجرای طرح امنیت اخلاقی در سال جاری خبر داد و گفت: امیدواریم در این طرح همراهی مردم و فرهنگسازی بیشتر از برخوردهای پلیسی باشد.

سردار اسماعیل احمدی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح امنیت اخلاقی در سال 91 نیز همانند گذشته اجرا می شود و امیدواریم در سالی که با امنیت و آرامش آغاز شده با رعایت اخلاق سپری شود. در این میان مردم نیز باید در حفظ ارزشهای اسلامی، انقلابی و ایرانی کوشا باشند.

وی با اعلام اینکه طرح امنیت اخلاقی جزو وظایف قانونی پلیس است، افزود: نیروی انتظامی در انجام وظایف قانونی خود کوتاهی نمی کند و طرح امنیت اخلاقی نیز بر وفق قانون است که پلیس به آن عمل می کند.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: پلیس تلاش می کند اجرای این طرح به صورت موسمی و فصلی نباشد بلکه آن را به صورت مستمر و تدریجی در دستور کار داریم اما باید در این طرح باید به جای برخوردهای انتظامی به سمت فرهنگسازی و همراهی مردم پیش رفت.

 وی با اشاره به نامگذاری سال 91 به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: پلیس براساس وظیفه  خود بستر تولید و اشتغال را فراهم و مبارزه با اقتصاد زیرزمینی را تشدید کرده است. همچنین راه اندازی بانک قوامین توسط این نیرو نیز همسو با سرمایه گذاری برای تحقق شعار تولید و توسعه ملی است.

منبع:مهر

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.