دوشنبه 14 فروردین 1391 | 16:18
سرویس: اجتماعي
سرویس: اجتماعي
رئیس ستاد انتخابات استان تهران از تائید اعتبارنامه‌های ۵ نماینده راه‌ یافته حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مرحله اول انتخابات مجلس نهم خبر داد.

بسیج پیشکسوتان : رئیس ستاد انتخابات استان تهران از تائید اعتبارنامه‌های ۵ نماینده راه‌ یافته حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مرحله اول انتخابات مجلس نهم خبر داد.

صفرعلی براتلو رئیس ستاد انتخابات استان تهران در گفت‌وگو با فارس، به برگزاری مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۵ اردیبهشت‌ماه اشاره کرد و اظهار داشت: همه امکانات در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر برای برگزاری انتخابات در محله دوم فراهم است؛ برگزارکنندگان این مرحله از انتخابات نیروهای قبلی هستند که آموزش‌های لازم را دیده و یکبار انتخابات را برگزار کرده‌اند.   رئیس ستاد انتخابات استان تهران بر همین اساس به آمادگی صددرصدی برای برگزاری مرحله دوم در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر اشاره و تصریح کرد: مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.   وی با بیان اینکه اعتبارنامه‌های ۵ نماینده راه‌ یافته حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مرحله اول تأیید شده است، یادآور شد: ‌ اعتبارنامه این ۵ نماینده توسط فرمانداری تهران به وزارت کشور ارسال شد.   براتلو همچنین گفت که تأیید حوزه‌های انتخابیه استان تهران از سوی هیئت نظارت شورای نگهبان تا پایان هفته مشخص خواهد شد.   رئیس ستاد انتخابات استان تهران با تاکید بر اینکه تبلیغات کاندیداها در دور دوم انتخابات نیز همانند دور اول یک هفته قبل از برگزاری انتخابات آغاز خواهد شد، خاطر نشان کرد: برای اولین بار همه صندوق‌ها در سایت وزارت کشور گذاشته شده و کاندیداها به دنبال آماده شدن برای مرحله دوم هستند. منبع: رجانیوز

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.