شنبه 26 فروردین 1391 | 09:29
دادستان تهران:
سرویس اجتماعی
سرویس اجتماعی
دادستان عمومی و انقلاب تهران با اعلام راه‌اندازی دادسرای ویژه جرایم نفتی طی امسال گفت: موضوع اجرای احکام قضایی در سال جدید با جدیت بیشتری انجام می‌شود.

بسیج پیشکسوتان :

عباس جعفری دولت آبادی، دادستان عمومی و انقلاب تهران صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرستان سابق و جدید دادسرای ناحیه 31 با اعلام این مطلب افزود: من بارها به همکاران خودمان در واحد اجرای احکام دادسرا تذکر داده‌ام که احکام قضایی برای اجرا صادر می‌شود و قرار نیست در بایگانی خاک بخورد.

وی افزود: ان شاءالله امسال موضوع اجرای احکام با جدیت بیشتری نسبت به گذشته انجام خواهد شد.

جعفری دولت آبادی در بخش دیگری از سخنان خود به پیشنهاد تشکیل ستاد جرایم خاص رایانه‌ای اشاره کرد و گفت: امیدواریم تشکیل این ستاد بتواند به کنترل و مبارزه با تهدیدات فضای مجازی کمک کند.

دادستان عمومی و انقلاب تهران با اشاره به این مطلب که سرپرستان دادسراها باید نظارت ویژه‌ای بر زندان‌ها و زندانیان داشته باشند، گفت: امسال باید ملاقات چهره به چهره نمایندگان دادستانی با زندانیان و بررسی مشکلات آنها بیش از گذشته انجام شود.

جعفری دولت آبادی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع تشکیل دادسرای ویژه جرایم نفتی اشاره کرد و گفت: در سال 91 این دادسرا راه‌اندازی خواهد شد.

دادستان تهران در بخش پایان سخنان خود به پیروزی انقلاب اسلامی در 3 ماهه انتهای سال گذشته اشاره کرد و گفت: در 22 بهمن و همچنین اول اسفند مردم نشان دادند همچنان پای این نظام ایستاده‌اند و نظام را دوست دارند.

وی خطاب به سایرین گفت: فتنه‌گران و سران فتنه حسابشان از دیگران جداست اما سایر عوامل بدانند که می‌توانند اگر به دامن انقلاب بازگردند از رأفت اسلامی برخوردار شوند.

وی گفت: جمهوری اسلامی آن قدر قدرت دارد که اگر کسی از کار خود اظهار ندامت کرده و پشیمان شود او را به دامن انقلاب بازگرداند و از سر تقصیر او بگذرد.

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.