شنبه 26 فروردین 1391 | 09:46
دادستان عمومی و انقلاب تهران خبر داد؛
سرویس اجتماعی
سرویس اجتماعی
دادستان عمومی و انقلاب تهران از تشكیل دادسرای نفت و انرژی در تهران خبر داد و گفت: در این دادسرا به دعاوی مربوط به نفت و انرژی رسیدگی می شود.

بسیج پیشکسوتان "

'عباس جعفری دولت آبادی' كه روز شنبه در مراسم تودیع و معارفه سرپرستان قدیم و جدید دادسرای 31 جرایم رایانه ای تهران سخن می گفت، افزود: مذاكرات مقدماتی این كار انجام شده است و پس از تهیه ساختمان و سایر امكانات در سال جاری، این دادسرا تشكیل خواهد شد.

دادستان تهران در ادامه سخنانش، مهم ترین برنامه های كاری خود در سال 91 را در پایتخت، نظارت بر زندان ها، اجرای احكام و افزایش نظارت بر حوزه های نظامی و انتظامی اعلام و ابراز امیدواری كرد در این حوزه ها ، شاهد تحرك جدیدی از سوی دادستانی باشیم.

جعفری دولت آبادی با بیان اینكه نظارت دادستان ها بر زندان ها افزایش می یابد، اظهار داشت: نمی شود فردی در گوشه زندان باشد و كسی سراغ آنها را نگیرد؛ دادستان باید به وظیفه خود در این حوزه رسیدگی كند.

وی با تاكید بر اینكه احكام قضایی برای اجرا شدن صادر می شوند، گفت: امیدواریم شاهد تحرك جدی در حوزه اجرای احكام در سال جدید باشیم.

دادستان تهران نظارت بر حوزه های نظامی و انتظامی را نیز بسیار مهم دانست و یادآور شد مردم از دستگاه قضایی، پاكدامنی و طهارت می خواهند كه امیدواریم قضات و كاركنان در این مورد همكاری خوبی با ما داشته باشند.

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.