یکشنبه 27 فروردین 1391 | 18:01
"من و تو" نام واحدهای تجاری
سرویس:اجتماعی
سرویس:اجتماعی
کوتاهی دستگاههای نظارتی به این امر و عدم برخورد مناسب با توجه به ابلاغیه شورای اصناف دلیل مهمی بر بی توجهی واحدهای تجاری به تغییر نامشان است .

بسیج پیشکسوتان"

نام و لوگوی یکی از شبکه ماهواره ای که بر خلاف موازین اخلاق و ایرانی فعالیت می کند هنوز بر سر در واحدهای تجاری کشورمان به چشم می خورد.
به گزارش سرویس اجتماعی صراط، با گذشت قریب به ۹ماه از ابلاغ دستور رئیس شورای اصناف مبنی بر جمع آوری لوگوهای شبکه" من و تو"، لوگوهای این شبکه غربی که کارمندان آن بهایی هستند در تهران و حتی شهرهای دیگر کشورمان جلوه نمایی می کند.

بنا بر این گزارش، قاسم نوده‏ فراهانی، رئیس شورای اصناف در تاریخ تیر ماه سال جاری در گفتگو با یکی از خبرگزاری های کشور از جمع‏ آوري لوگوهاي ناموزون با فرهنگ و منش سياسي مردم شريف ايران با عنوان "من و تو" از مراكز تجاري كشور خبر داد اما امروز پس از گذشت قریب به ۹ ماه از ابلاغیه این شورا هنوز برخی از واحدهای تجاری از نام و لوگوی این شبکه استفاده می کنند.

"من و تو" نام شبکه ای است که لندن نشینان در راستای تهاجم فرهنگی و جنگ نرم علیه ایران راه اندازی کرده اند. عمر این شبکه که متعلق به شركت تلويزيوني مرجان است و از کشور بريتانيا پخش مي‏شود،  به دو سال نمی رسد؛

این شبکه که برخی واحدهای تجاری برای جذب مخاطب بیشتر از نام و لوگوی آن استفاده می کنند با ساخت برنامه هایی چون "بفرمایید شام"، "من و تو پلاس"و  یا با تهیه گزارش هایی خلاف اخلاق،  سعی دارد تا در تقابل اصول اعتقادی مردم ایران عمل کنند.
گردانندگان بهایی من و تو که در برنامه هایشان علاقه دارند تا همجنس گرایی را امری عادی تلقی کنند همگام با دیگر شبکه های ضد ارزشی و ضد اخلاقی چون mbc persian ، bbc persian ، gem tv ، pmc ،۱ farsi و . . . فعالیت می کند.





  پس از ابلاغ دستور شورای اصناف مبنی بر جمع آوری لوگوهای غربی واحدهای تجاری واکنش متفاوتی به این ابلاغیه نشان دادند؛ برخی از این واحدها پس از مدت کوتاهی به این ابلاغیه عمل کرده و نام و لوگوهای خود را تغییر دادند اما برخی دیگر سعی در مقابله با ین دستورالعمل داشتند .


  کوتاهی دستگاههای نظارتی به این امر و عدم برخورد مناسب با توجه به ابلاغیه شورای اصناف دلیل مهمی بر بی توجهی واحدهای تجاری به تغییر نامشان است .
گفتنی است چندی پیش در آگهی استخدام کارمند برایاین شبکه اعلام بهایی بودم و برهنگی از شرایط مهم پذیرش عنوان شده بود .گردانندگان واحدهای تجاری در صورت اطلاع از روابط پشت پرده و غیر اخلاقی مجریان و گرداننگان این رسانه انگلیسی ، بی شک هیچ مخالفتی با تغییر نام واحد تجاری شان نخواهند داشت .

      صراط

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.