دوشنبه 28 فروردین 1391 | 07:05
مدیركل مدیریت بحران استانداری اصفهان:
سرویس: اجتماعي
سرویس: اجتماعي
مدیر كل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: سرما، بارش تگرگ و سیل در روزهای اخیر در استان ، 500 میلیارد ریال خسارت به همراه داشته است.

بسیج پیشکسوتان "

'منصور شیشه فروش '، شامگاه یكشنبه در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا اظهارداشت: خسارات ناشی از بروز این حوادث مربوط به بخش های مختلف كشاورزی، راهها، تاسیسات شهری و مسكن است.

وی افزود: میزان بارندگی در مناطق شمالی، مركزی و شرقی نسبت به دیگر مناطق استان اصفهان بسیار بیشتر بوده و خسارات ها ی وارده مربوط به این مناطق است.

وی،‌ اردستان، كاشان، نطنز، آران و بیدگل، ورزنه و نایین را از جمله مناطقی نام برد كه در حوادث روزهای اخیر دچار آسیب و خسارت شده اند.

مدیركل مدیریت بحران استانداری اصفهان تاكید كرد: نشست ستاد مدیریت بحران استان امروز تشكیل شده و سه گروه از كارشناسان به منظور بازدید از خسارات وارده و برنامه ریزی برای بازسازی به شهرهای كاشان، آران و بیدگل و نطنز اعزام شده اند.

شیشه فروش تصریح كرد: اكیپ های هلال احمر در مناطق مختلف استان مستقر شده و اقداماتی به منظور تخلیه آب از منازل و معابر و توزیع اقلام اولیه امدادی به 130 مسافر در راه مانده انجام داده اند.

وی خاطرنشان كرد: اطلاع رسانی، هشدارهای به موقع و اجرای طرح های آبخیزداری توسط این مدیریت، در كنترل آسیب ها و جلوگیری از افزایش خسارت های ناشی از بروز سیل در سطح استان اصفهان تاثیر بسیاری داشته است.

ایرنا

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.