سه شنبه 29 فروردین 1391 | 18:28
سرویس: اجتماعي
سرویس: اجتماعي
ممنوعيت تردد خودروها با آرم طرح ترافيك90 از شنبه

بسیج پیشکسوتان "

رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ از ممنوعيت تردد خودروهاي داراي آرم طرح ترافيك سال 90 در پايتخت از روز شنبه خبر داد.

سردار حسين رحيمي روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار «شهري» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) با اشاره به اينكه مهلت اعتبار آرم‌هاي طرح ترافيك سال 90 برابر اعلام قبلي تا پايان فروردين ماه سال جاري بنا به درخواست شهرداري تهران تمديد شده بود، افزود: بر اين اساس از ابتداي روز شنبه دوم ارديبهشت ماه سال جاري تردد خودروهاي فاقد آرم طرح ترافيك سال 91 به هر شكل در داخل محدوده طرح ترافيك تهران ممنوع است.

وي تاكيد كرد: به ماموران راهنمايي و رانندگي ابلاغ شده است كه با خودروهاي داراي آرم طرح ترافيك قديم از روز شنبه برخورد كنند از سوي ديگر اين خودروها در صورت ورود به ازاي هر ساعت مبلغ 20 هزار تومان توسط دوربين‌هاي نظارتي اعمال قانون مي‌شوند.

 

 

 

انتقاد شدید رییس پلیس راهور تهران از عدم راه اندازی سرویسهای ادارات دولتی

 

گزارش دستگاه‌هاي متخلف به شوراي عالي ترافيك ارايه مي‌شود

وي با اشاره به مصوبه شوراي عالي ترافيك كشور در خصوص راه‌اندازي سرويس‌هاي ادارات در تهران از سال جاري گفت: متاسفانه در اكثر ادارات دولتي و دستگاه‌ها اين سرويس‌ها راه‌اندازي نشده‌اند كه همين امر ضمن افزايش تردد خودروهاي تك‌سرنشين در پايتخت منجر به افزايش آلودگي هوا و متعاقبا افزایش بار ترافیک معابر شده‌ است.

رييس پليس راهور تهران با اشاره به اينكه اين مصوبه در سال گذشته از سوي شوراي عالي ترافيك به استانداري و تمامي دستگاه‌هاي ذيربط ابلاغ شده است، تاکید کرد: بر اين اساس تمامي دستگاه‌ها و ادارات دولتي در تهران مكلفند نسبت به راه‌اندازي مجدد سرويس‌هاي كاركنان خود اقدام كنند كه بررسي‌هاي پليس در اين خصوص حكايت از آن دارد كه اكثر اين دستگاه‌ها اين مصوبه را اجرا نكرده‌اند.

وي با درخواست از تمامي دستگاه‌هاي دولتي و ادارات در تهران مبني بر اجراي اين مصوبه گفت: قطعا پليس راهور تهران در جلسه آتي شوراي عالي ترافيك كشور گزارش دستگاه‌هاي متخلف را در اين خصوص ارائه كرده و مسئولان اين دستگاه‌ها بايد در اين زمينه پاسخگو باشند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.