چهارشنبه 30 فروردین 1391 | 12:14
رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا:
سرویس اجتماعی
سرویس اجتماعی
رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مطابق قانون جدید خدمت وظیفه عمومی، تمامی فرزندان ذكور شهدا و جاویدالاثران از خدمت دوره ضرورت معاف می‌شوند.

بسیج پیشکسوتان "

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید حمید صدرالسادات رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا با اشاره به تغییرات قابل ملاحظه در باب معافیت فرزندان ایثارگران در قانون جدید خدمت وظیفه عمومی بیان داشت: در این قــــانون كلیه فرزندان ذكور شهدا و جاویدالاثران ازخدمت دوره ضرورت معاف می‌شوند.

وی افزود: به ازای هر بیست و چهار ماه آزادگی، بیست و پنج درصد جانبازی و سی ماه ســابقه حضور درجبهه هر یک از والدین نیز یكی از فرزندان ذكور آن‌ها معاف می‌شود و در مورد معافیت كسانی كه مدت حضور در جبهه یا مدت آزادگی و اسارت آن‌ها به تنهایی در حد معافیت یک فرزند ذكور آن‌ها نیست، درصد جانبازی و مدت حضور در جبهه و مدت اسارت آن‌ها تجمیع و محاسبه می‌شود.

سردار صدر السادات اعلام داشت: در این قانون به ازای هر شهید یا جاویدالاثر یك برادر می‌تواند از خدمت دوره ضرورت معاف شود و همچنین آزادگان با حداقل 24 ماه اسارت یا جانبازان با حداقل 25 درصد جانباری كه فاقد فرزند پسر استنیز می توانند یک برادر خود را از انجام خدمت دوره ضرورت معاف کنند.

این مقام مسوول در پایان افزود: یـک فرزند خوانده قانونی ذكور جانبازانی كه برابر گواهی بنیاد شهید و امور ایثارگران صاحب فرزند نمی‌شوند از خدمت دوره ضرورت معاف می‌شود.

برنا

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.