دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 | 06:27
استاندار هرمزگان خبر داد:
سرویس اجتماعی
سرویس اجتماعی
جزیره ابوموسی با برخورداری از سواحل زیبا،‌ مکان‌های جذ اب تفریحی،‌ ظرفیت فرودگاهی و سایر زیرساخت‌های موجود در این جزیره قابلیت تبدیل شدن به منطقه نمونه گردشگری را دارد و اين از مصوبات سفرهاي استاني است كه تا نهايي شدن آن را پيگيري مي‌كنيم.

بسیج پیشکسوتان "

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، "ابراهیم عزیزی" افزود: جزیره ابوموسی با قابلیت‌های منحصر به فرد از جمله چشم اندازهای بسیار جذاب و سواحل آرام و آب‌های پاک با انواع جلبک‌های دریایی، به عنوان یکی از بهترین زیستگاه‌های طبیعی شناخته می‌شود، و ما در بخش گردشگری این شهرستان آماده‌ايم با همكاري فعالان این حوزه در سراسر کشور زمینه‌های فعالیت در اين جزيره را براي آنان مهیا کنیم.

 

 

وی گفت : جزیره ابوموسی یكی از جزایر زیبای ایرانی است كه با تبدیل آن به منطقه نمونه گردشگری از سوی هیات دولت، باعث افزایش میزان ورود گردشگران به این جزیره مي‌شود.

 

استاندارهرمزگان گفت: تبدیل جزیره ابوموسی به منطقه نمونه گردشگری مصوبه هیات دولت به استان هرمزگان به شمار می‌رود كه مطالعات اولیه آن انجام شده و در دور چهارم سفرهای استانی هیات دولت به هرمزگان این مصوبه مورد تصویب قرار گرفته است.

 

عزیزی با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی هنری بین‌المللی خلیج فارس در جزیره ابوموسی اظهار داشت: این جزیره یکی از اجزای لاینفک خاک جمهوری اسلامی است و این طبیعی است که بخواهیم در ابوموسی یک برنامه فرهنگی هنری را با حضور مقامات و مهمانان برگزار کنیم.

 

وی تصریح کرد: در ابوموسی شرایط و امکانات خوبی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری فراهم است و این جزیره می‌تواند همانند جزایر قشم، کیش و هرمز که معمولاً میزبان برنامه‌های فرهنگی در سطح ملی و بین‌المللی می‌شوند به عنوان یکی از برگزارکنندگان این‌گونه‌ برنامه‌ها برای حوزه فرهنگ و هنر کشور معرفی شود.

 

عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم روز خلیج فارس در جزیره ابوموسی فرصت خوبی برای معرفی جاذبه‌های زیبای جزایر خليج فارس است.

 

انتهاي پیام/

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.