دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 | 08:37
جعل امضا به رئيس راهور هم رسيد
سرویس اجتماعی
سرویس اجتماعی
افرادي كه با جعل مهر وامضاء ، قصد ترخيص خودرو توقيفي را از پارکينگ داشتند، توسط پليس آگاهي شهرستان فيروزکوه شرق تهران و مأموران راهنمايي و رانندگي دستگير شدند.

بسیج پیشکسوتان "

در پي كسب خبري مبني بر اينكه شخصي با مراجعه به يكي از پارکينگ هاي خودرو در شهرستان فيروزکوه با جعل امضاء رئيس پليس راهنمايي ورانندگي قصد ترخيص خودرو را داشته ، موضوع در دستور کار مأموران پليس راهنمايي و رانندگي قرار گرفت.

اين گزارش حاکيست ، مأموران با حضور در محل متوجه شدند متهم با برجاي گذاشتن مدارک متواري شده است که دراين رابطه با کنترل وبررسي اسناد مشخص شد، شخص مورد نظر با مدارک رسمي خود و جعل امضاء رييس پليس راهنمايي و رانندگي شهرستان همچنيين جعل مهر ستاد ترخيص وسائط نقليه قصد رهايي خودرو را داشته است .

  با اقدام بدون تعلل مأموران و تعقيب و مراقبت شبانه روزي مخفيگاه متهم شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه دستگير به پليس آگاهي شهرستان انتقال داده شد .

  بنابراين گزارش ، متهم دستگير شده به نام احمد - م پس از حضور در پليس آگاهي و با انجام تحقيقات پليسي و مواجه حضوري و تحقيقات از شهود، به بزه انتسابي با همکاري اشخاص ديگري به نام هاي " علي – ب و مسعود – ي " اعتراف کرد.

  با تلاش پليس دو همدست متهم در اقدامي ضربتي به دام افتادند ودربازرسي از مخفيگاه متهمان " سه قطعه مهر جعلي مربوط به آزادي خودرو "کشف شد.

  گفتني است،متهمان پس از تشکيل پرونده به جرم جعل مدارک و اوراق دولتي همچنين ساخت مهر هاي تقلبي از اشخاص براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.

انتهای خبر/

باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.