سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 | 07:30
شهردار تهران در مراسم تجلیل از کارگران نمونه:
ساخت تونل ۱۲ کیلومتری کمتر از ۲ سال به دلیل مدیریت بنده نبوده است
ساخت تونل ۱۲ کیلومتری کمتر از ۲ سال به دلیل مدیریت بنده نبوده است
شهردار تهران گفت: ساخت تونلی به طول ۱۲ کیلومتر کمتر از ۲ سال به دلیل مدیریت بنده نیست بلکه به دلیل وجود کارگران زحمت‌کش سازمان است.

بسیج پیشکسوتان :محمدباقر قالیباف عصر امروز در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرداری تهران، به حادثه سیلاب مترو اشاره کرد و گفت:‌ در این حادثه یک اقیانوس جنبش، حرکت و تلاش از همه کارگران و پرسنل شهرداری مشاهده شد.

وی ادامه داد: ما مدیون تلاش صادقانه کارگرانی هستیم که بی‌نام و نشان خود را در محضر خدا و پیشگاه وجدان می‌بینند و تلاش می‌کنند تا کارها به درستی انجام شود در واقع ثمره مثبتی که در این حادثه به وجود آمد مرهون این افراد هستیم نه یک مدیریت.

شهردار تهران تصریح کرد: اگر زمانی تونل رسالت با 2 کیلومتر طی 12 سال و اگر تونل دیگری به طول 12 کیلومتر کمتر از 2 ساخته می‌شود به دلیل وجود کارگران زحمت‌کش سازمان است نه به دلیل مدیریت بنده.

قالیباف با بیان اینکه بحث کار و کارگر در فرهنگ اسلامی متفاوت از سایر مکاتب دنیا است، اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) با آن عظمت دست یک کارگر را می‌بوسید که این امر نشان از اهمیت کار و کارگر و به دور از بحث‌های مادی است.

وی خطاب به کارگران گفت:‌ شما واسطه هستید تا از کارها گره‌گشایی کنید؛  این شما هستید که آرامش را برای فراهم می‌کنید.

شهردار تهران با بیان اینکه از وضعیت موجود کارگران راضی نیستیم چرا که اگر اینطور باشد آغاز یک انحراف بزرگ است، تصریح کرد: در ارتباط با کارگرانی که به صورت پیمانکاری فعالیت می‌کنند هنوز نارسایی‌هایی وجود دارد که قول می‌دهیم در نیمه نخست سال این مشکلات برطرف شود؛ اگر شب و روزی بر من بگذرد که دغدغه معیشت شما را نداشته باشم حق دارید روز قیامت از من بازخواست کنید.

* تقدیر از رفتگر درستکار بجنوردی با اهدای 5 میلیون تومان کمک هزینه سفر به عمره

به گزارش فارس در مراسم امروز علاوه بر تجلیل از کارگران نمونه شهرداری 2 تن از پرسنل شهرداری که در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده بودند از احمد ربانی رفتگر بجنوردی که کیفی را با ارزش یک میلیارد تومان به صاحبش بازگرداند تقدیر شد و از طرف شهرداری تهران 5 میلیون تومان کمک هزینه سفر به عمره به وی اهدا شد.

منبع:فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.