چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 | 07:27
وزیر كشور خبر داد
نشاط انتخاباتی در 33 حوزه انتخابیه مرحله دوم انتخابات
نشاط انتخاباتی در 33 حوزه انتخابیه مرحله دوم انتخابات
مصطفی محمدنجار گفت:ستاد انتخابات، ستادهای استانی، هیئت‌های اجرایی و شعب، همه آمادگی‌ها و شرایط لازم را برای برگزاری هر چه باشكوه‌تر این مرحله از انتخابات فراهم كرده‌اند.

بسیج پیشکسوتان

وزیر كشور با اعلام آمادگی كامل همه دست اندركاران برای برگزاری دور دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: همه امكانات و تجهیزات مورد نیاز تأمین شده و هماهنگی‌های لازم با 18 استان صورت گرفته است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت كشور به نقل از واحد مركزی خبر مصطفی محمدنجار وزیر كشور افزود: ستاد انتخابات، ستادهای استانی، هیئت‌های اجرایی و شعب، همه آمادگی‌ها و شرایط لازم را برای برگزاری هر چه باشكوه‌تر این مرحله از انتخابات كسب و فراهم كرده اند.

وی گفت: با آغاز تبلیغات نامزدهای انتخاباتی كه تا ساعت 8 صبح پنجشنبه 14 اردیبهشت ادامه خواهد داشت، شور و نشاط انتخاباتی در 33 حوزه انتخابیه مرحله دوم در 18 استان كشور حاكم شده است.

وزیر كشور تصریح كرد: تاكنون گزارشی كه حاكی از تخلف اثرگذاری باشد دریافت نكرده‌ایم و امیدواریم نامزدها و طرفدارانشان در چند روز باقیمانده، كار تبلیغات را مطابق قانون ادامه دهند تا در پایان مهلت تبلیغات، فضا برای انتخاب آگاهانه و هوشمندانه مردم مهیا شود.

محمدنجار درباره كسانی كه نتوانسته‌اند در مرحله نخست انتخابات شركت كنند گفت: این افراد می توانند در مرحله دوم در هر یك از 33 حوزه انتخابیه كه رأی گیری در آن انجام می شود، شركت كنند و رأی خود را به صندوق بیندازند.

وی افزود: اما كسانی كه در مرحله نخست در یكی از این 33 حوزه انتخابیه رأی داده اند صرفاً در همان حوزه انتخابیه مرحله اول می توانند رأی خود را داخل صندوق بیندازند.
وزیر كشور گفت: آن دسته از رأی اولی‌ها كه تا 15 اردیبهشت 1391 به سن 18 سال تمام برسند می توانند در جمعه این هفته در دور دوم انتخابات شركت كنند.

 

انتهای خبر/

.bornanews

   
ا

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.