شنبه 16 اردیبهشت 1391 | 13:28
گام دوم هوشمندسازي معابر پايتخت آغاز شد
آغازنصب دوربين در 101ورودي زوج وفرد/«زوج وفرد» گسترش نمي‌يابد
آغازنصب دوربين در 101ورودي زوج وفرد/«زوج وفرد» گسترش نمي‌يابد
آغازنصب دوربين در 101ورودي زوج وفرد/«زوج وفرد» گسترش نمي‌يابد

بسیج پیشکسوتان

رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ با اشاره به آغاز عمليات نصب دوربين‌هاي كنترلي محدوده زوج و فرد گفت: محدوده زوج و فرد گسترش نمي‌يابد.

سردار حسين رحيمي روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار «شهري» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،‌ با اشاره به اينكه مكانيزه كردن محدوده طرح ترافيك پايتخت طرحي موفقيت آميز در جهت كاهش حضوري پليس در معابر شهري بود افزود: بر اساس مصوبه سال گذشته شوراي عالي ترافيك كشور، شهرداري تهران موظف شد نسبت به نصب دوربين‌هاي كنترلي در مبادي ورودي محدوده زوج و فرد اقدام كند.

 

سردار حسين رحيمي

وي با اشاره به اينكه عمليات اجرايي اين طرح از چند روز گذشته در پايتخت آغاز شده است گفت: اين دوربين‌ها در تعدادي از ورودي‌هاي محدوده زوج و فرد به صورت آزمايشي مراحل تست خود را سپري مي‌كنند.

رييس پليس راهور تهران با تاكيد بر اينكه حتي پس از نصب دوربين‌هاي محدوده زوج و فرد نيز عوامل پليس براي مدتي تا راه اندازي كامل اين دوربين‌ها در اين مبادي مستقر خواهند بود تاكيد كرد: بر اين اساس با مكانيزه شدن كامل محدوده زوج و فرد، ديگر نيازي به كنترل اين محدوده توسط عوامل فيزيكي پليس راهور تهران نخواهد بود.

وي با اشاره به وجود 101 ورودي به محدوده طرح زوج و فرد در تهران به ايسنا گفت: بر اين اساس ماموران پليس در طول زمان اجراي طرح زوج و فرد يعني از ساعت 6:30 تا 19 در اين مبادي مستقر مي‌شوند كه قطعا بكارگيري دوربين‌هاي كنترلي مي‌تواند نقش موثري در كاهش حضور فيزيكي پليس داشته باشد.

رييس پليس راهور تهران اجراي اين طرح را گام دوم پليس تهران براي هوشمندسازي معابر پايتخت عنوان و اظهار اميدواري كرد كه با نهايي شدن نتايج تست دوربين‌هاي محدوده زوج و فرد، نصب اين دوربين‌ها در اين مبادي هرچه سريعتر آغاز شود.

وي در خصوص گسترش محدوده زوج و فرد نيز گفت: هيچ مصوبه‌اي در خصوص گسترش اين محدوده وجود ندارد و محدوده زوج و فرد تغيير نمي‌كند.

انتهاي پيام/

/isna

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.