یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 | 11:11
متهم ' ع.ا' :168 هزار یورو را برای كار خیر گرفتم
متهم ' ع.ا' :168 هزار یورو را برای كار خیر گرفتم
یكی از مدیران راه و ترابری شهرستان لارستان در دفاعیاتش در خصوص دریافت مبلغ 168 هزار یورو از 'م.ا' توسط 'ش.ر.ذ' گفت: این مبلغ را برای صرف در كار خیر دریافت كردم اما وقتی متوجه شدم به صورت ارز است در مصرف آن شك كردم.

بسیج پیشکسوتان

به گزارش  ایرنا، 'ع.ا' امروز - یكشنبه - در نهمین جلسه محاكمه متهمان پرونده بزرگ فساد مالی در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی تهران در پاسخ به سوال قاضی مبنی بر اینكه آیا اتهامات مطرح شده در كیفرخواست را قبول دارید یا خیر؟ گفت: اتهامات وارده را در قالب ارتشا قبول ندارم.

این متهم با بیان اینكه مبلغی را بالغ بر 167 هزار و 800 یورو دریافت كرده ام، افزود: البته این مبلغ را هزینه نكردم و قبل از بازداشت با توجه به توصیه های دادستان و شماره حسابی كه اعلام شده بود تبدیل به ریال كرده و بازگرداندم.

'ع.ا' در ادامه در پاسخ به سوال قاضی سراج مبنی بر اینكه چرا همه رشوه ها با ارز جابجا می شد، گفت: اینكه این مبلغ ارز است یا ریال اطلاع نداشتم چراكه در داخل یك پاكت بود و بعدها متوجه شدم كه پول ها در قالب ارز هستند.

وی با بیان اینكه اگر می دانستم پول ها در قالب ارز است قبول نمی كردم، گفت: بعدها نیز به چند تن از دوستانم گفتم كه می خواهم پول ها را برگردانم.

این متهم همچنین درباره نقش خود در پروژه راه آهن شیراز - بندرعباس گفت: من مجری این طرح بودم زیرا از آنجا كه این پروژه در حوزه كاری من بود وزیر سابق راه و ترابری تمام اختیارات را به من تفویض كرد.

'ع.ا' افزود:مناقصه پروژه به صورت عمومی و در دو مرحله برگزار شد كه 13 شركت اسناد مناقصه را خریداری كردند و شش شركت در ارزیابی كیفی واجد شرایط برای شركت در مرحله اول شدند.

این متهم همچنین در پاسخ به سوال قاضی سراج مبنی بر اینكه چرا این پول ها را می دادند، گفت: من به این نیت گرفتم كه در امور خیر صرف كنم اما درباره نیت آنها اطلاع ندارم.

انتهای خبر/

منبع:/irna

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.