چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 | 08:17
نظارت وزارت ارشاد بر بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر/ منع تبلیغات کالاهای خارجی
نظارت وزارت ارشاد بر بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر/ منع تبلیغات کالاهای خارجی
نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر نظارت بیشتری داشته باشد و تبیلغات کالاهای خارجی را از برنامه‌های خود حذف کند.

بسیج پیشکسوتان:حسین گروسی با اشاره به اینکه سال 91  از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملى، حمایت از کار و سرمایه‌ى ایرانى مطرح شده است، اظهار داشت:‌ این شعار یک پیام مهم برای مسئولان دارد که همه باید در تحقق آن تلاش کنند.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی صحیح و مناسب باید یک راهکار عملی پیدا شود تا نواقص و مشکلات سال‌های گذشته در زمینه تولید ملی برطرف شود و اگر امسال یک برنامه مدون از سوی مسئولان اجرا شود می‌توانیم گام مهمی را در بحث تولیدات ملی برداریم.

نماینده مردم شهریار در مجلس اضافه کرد: تبلیغات در بحث اجناس بسیار مؤثر است در این زمینه می‌توان از ظرفیت‌های موجود برای حمایت از کالاهای ایرانی استفاده کرد.

گروسی افزود: مجلس باید قوانینی را به تصویب برساند که مانع از تبلیغات اجناس خارجی در کشور و شهرها شود و این امر می‌تواند به تولید ملی و حمایت از کارگاههای ایرانی کمک کند.

وی ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید نظارت مؤثری را بر بیلبوردهای تبلیغاتی نصب شده در سطح شهرها و به ویژه در شهرهای بزرگ داشته باشد و با سازمان‌هایی که در این خصوص تخلف دارند به شدت برخورد کند.

منبع:فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.