چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 | 11:26
خداحافظي با عفـاف!
خداحافظي با عفـاف!
آي علما، آي مسئولان، آي امت حزب‌الله، آي ائمه محترم جمعه و جماعات! به داد اسلام برسيد! به داد نظام برسيد! تا دير نشده بشتابيد که...!

بسیج پیشکسوتان

پایگاه خبری انصارحزب الله:۱- بايد بپذيريم که بي‌حجابي ديگر به يک عرف قابل قبول در مملکت تبديل شده! کشف حجاب امري رايج و عادي است و ديگر آن زمانها که به بي‌حجابي و کشف حجاب اعتراض مي‌کرديم گذشته است! بايد چشم‌ها را شست و جور ديگر بايد ديد! 

۲- دليلش هم اين است که ديگر مدتهاست کسي به وضعيت کاملا مغاير و مخالف پوشش بسياري از زنان (و حتي مردان) با احکام بديهي و روشن حجاب اعتراض نمي‌کند و حکم فقهي و مسلّم حجاب مدتهاست به بايگاني کتابها و ذهنها سپرده شده است! 

۳- وقتي فرمانده ناجا با صراحت دستگاه‌هاي مسئول را به کم‌کاري (بخوانيد:بيکاري) در حوزه عفاف و حجاب متهم مي‌کند (و البته دستگاه تحت امر ايشان هم از اين اتهام مبرّا نيست!) وقتي به تصريح آيت‌الله احمد خاتمي دستگاه‌هاي متولي فرهنگ عفاف و حجاب حتي از چاپ يک بروشور خودداري کرده و مي‌کنند، وقتي صدا و سيما با آن همه عرض و طول حتي يک برنامه چند دقيقه‌اي در تقبيح بي‌حجابي رايج در مملکت توليد و پخش نکرده، ديگر چرا بايد توقع حجاب و عفاف و احترام به آن را در سطح جامعه داشته باشيم؟ 

وقتي مسئولان و مديران مملکت نسبت به اين واجب الهي بي‌اعتنايند مردم چگونه به اين حکم خدا حساسيت نشان بدهند؟ وقتي قوه قضائيه براي پيشگيري از وقوع اين جرم مشهود (که ريشه و منشاء بسياري از جرايم ديگر مانند قتل عمد و تجاوز به عنف و... است) و مجازات مرتکبين آن برنامه‌اي نداشته و ندارد، چگونه و چرا بايد از متخلفين و مجرمين حرفه‌اي (بي‌حجابان) توقع داشت که دست از جرم (بي‌حجابي) بردارند و به احکام الهي و قانون جمهوري اسلامي احترام بگذارند؟ 

۴- اين روزها، همين روزهايي که مهمترين دغدغه «اصولگرايان اصيل مملکت» «رياستِ» «اين» يا «آن» بر مجلس است، همين روزهايي که تمام همّ و غمّ دولت «اثبات ۱۰ درصدي بودن نرخ تورم» شده است، روزهايي که اکثريت «دربند نقش ايوان» شده‌اند! «پاي‌بست» خانه و مملکت و نظام رو به ويراني است! آناني که دين و فرهنگ را مي‌شناسند و نقش دين و فرهنگ را در بقاي (يا خداي نکرده ويراني) يک نظام ديني مي‌دانند به خوبي متوجه‌اند که در اين ادعا مبالغه‌اي نيست! 

۵- اين روزها جهان غرب و صهيونيسم و عالم استکبار با نيشهاي باز تا بنا گوش نشسته‌اند وخوردن تيشه‌هاي پياپي به ريشه نظام اسلامي با تبر بي‌حجابي و بي‌عفتي را نظاره مي‌کنند و براي ويراني نظام لحظه‌شماري مي‌کنند! 

۶- آي علما، آي مسئولان، آي امت حزب‌الله، آي ائمه محترم جمعه و جماعات! به داد اسلام برسيد! به داد نظام برسيد! تا دير نشده بشتابيد که...!

منبع:هفته نامه یالثارات الحسین(ع)

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.