یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 | 13:49
بخشودگی اضافه خدمت تا سوم خرداد
بخشودگی اضافه خدمت تا سوم خرداد
رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مهلت بخشودگی اضافه خدمت تا سوم خرداد سال 91 است و تمدید این مهلت در حال بررسی است.

بسیج پیشکسوتان

سردار سید حمید صدرالسادات با اعلام این خبر افزود: مشمولاني كه تا سوم خرداد براي تعيين تاريخ خدمت به دفاتر پليس +10مراجعه نكنند مشمول 3 ماه اضافه خدمت و تاخير بیش از 3 ماه در معرفي خود 6 ماه اضافه خدمت و بیش از یک سال تاخير از معرفی خود علاوه بر 6 ماه اضافه خدمت به عنوان فراری محسوب و به سیستم قضایی معرفی می شوند.

وی اظهار داشت:کسانی که شرایط معافیت کفالت پدر بالای 59 سال تمام،تا پایان روز 91/1/4 را داشته باشند و حداکثر 91/6/31 می توانند درخواست خود را از طریق دفاتر پلیس +10 ارائه نمایند.

سردار صدرالسادات با اشاره به معافیت 3 برادری اذعان داشت:کسانی که تا پایان سال 90 شرایط معافیت 3 برادری را داشتند تا تاریخ 91/6/31 فرصت دارند درخواست خود را از طریق دفاتر پلیس +10 ارائه دهند.

وی ادامه داد:چنانچه برادر سوم تا پایان سال 90حداقل 9 ماه از خدمت ایشان سپری شده باشد و خدمت وی ادامه داشته باشد به عنوان برادر خدمت کرده محسوب شده و برادر چهارم وی در صورت داشتن شرایط می تواند از معافیت 3 برادری استفاده کند.

سردار صدرالسادات با اشاره به بومی گزینی مشمولان نظام وظیفه اذعان داشت:تلاش بر این است که سربازان نزدیک محل سکونت یا استان همجوار سکونت خود ارائه خدمت کنند و این بسته به نوع نیاز در هر نیرو و هر استان امکان پذیراست.

رئیس سازمان وظیفه عمومی با اشاره به اینکه سازمان وظیفه عمومی یکی از پرمخاطب ترین مجموعه های خدماتی کشور در سطح ناجا و نیروی انتظامی محسوب می شود، خاطرنشان كرد: اين مخاطب ها ايجاب مي كنند كه در بخش هايي كه نياز به اطلاع رساني دارد ما به گونه اي عمل كنيم كه تعداد مراجعات و سرعت و دقت بيشتري در برآورده كردن نيازهاي مردم داشته باشيم.

انتهای خبر/ع1

منبع:.yjc
 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.