دوشنبه 1 خرداد 1391 | 11:01
سردار احمدی مقدم:
پلیس در بحث امنیت اخلاقی از همراهی سایر دستگاه ها راضی نیست
پلیس در بحث امنیت اخلاقی از همراهی سایر دستگاه ها راضی نیست
فرمانده نیروی انتظامی در مورد عدم رعایت شئونات اخلاقی از سوی برخی غرفه داران نمایشگاه ها گفت: پلیس در بحث امنیت اخلاقی از همراهی سایر دستگاه ها راضی نیست.

بسیج پیشکسوتان

سردار ˈاسماعیل احمدی مقدمˈ روز دوشنبه در حاشیه برگزاری همایش سراسری تربیت و آموزش نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران افزود: هنگام برگزاری نمایشگاه های مختلف، پلیس برای رعایت شئونات اخلاقی از سوی مردم وارد عمل می شود.

وی ادامه داد: اما ضرورت ندارد که پلیس برای این موضوع از سوی غرفه داران وارد غرفه ها شود چراکه دستگاه متولی برگزاری نمایشگاه باید تذکرات لازم در این خصوص را به آنان بدهد.



**مبارزه با مواد مخدر ، برخورد با بدپوششی و حل مشکل ترافیک سه مطالبه مهم مردم

فرمانده نیروی انتظامی مبارزه با مواد مخدر ، حل مشکل ترافیک و برخورد با بدپوششی را به ترتیب سه مطالبه مهم مردم از پلیس دانست و خاطر نشان کرد: متاسفانه این اراده در برخی از دستگاه ها دیده نمی شود که لازم است این گونه دستگاه ها همکاری بیشتری با پلیس داشته باشند.



** راه اندازی قهوه خانه ویژه بانوان ضرورت ندارد

سردار احمدی مقدم با تاکید بر اینکه پلیس مخالف راه اندازی قهوه خانه ویژه بانوان است، تصریح کرد:اطلاعی از دلیل انجام این کار ندارم، ضمن اینکه برای راه اندازی قهوه خانه ویژه بانوان توجیهی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: قهوه خانه های جدید موجب ترویج بی بندوباری در جامعه می شوند و جلوه زیبایی ندارند.

فرمانده نیروی انتظامی با طرح این پرسش که راه اندازی قهوه خانه ویژه بانوان پاسخ به چه ضرورت مهم جامعه است،اظهار داشت: طرح این گونه مسایل در جامعه انحرافی بوده و پلیس با شکل جدید قهوه خانه ها مخالف است.

سردار احمدی مقدم افزود: ما مسئول ارزیابی عملکرد دستگاه های دیگر در خصوص امنیت اخلاقی نیستیم و احساس می کنیم که رسانه ها بهتر از دیگر سازمان ها در خصوص انعکاس موضوع حجاب که می تواند آثار بازدارندگی داشته باشد، فعالیت می کنند.

وی به اقدامات پلیس در خصوص محصولات غیر مجاز فرهنگی نیز اظهار داشت:در این موضوع در دو بعد فعالیت داشتیم، در بعد اول حمایت ازهنرمندان و تولید کنندگان محصولات فرهنگی و حفظ حقوق قانونی آنان و بعد دیگر، مبارزه با تهاجم فرهنگی است.

وی خاطر نشان کرد: در هفته گذشته نیز با تولید کنندگان، فروشندگان و توزیع کنندگان محصولات غیرمجاز فرهنگی، برخورد کردیم که البته این هم جزو آخرین وظایف ناجا است.

فرمانده نیروی انتظامی در باره دلایل مقام نخستین پلیس ایران در منطقه در تامین امنیت نیز گفت: آمارها نشان می دهد که ایران از نظر میزان جرایم نسبت به دیگر کشورهای های منطقه در شرایط بهتری قرار دارد.

سردار احمدی مقدم با بیان اینکه در تعامل با پلیس دیگر کشورهای منطقه مانند قطر و عمان، آنان به این موضوع اذعان داشتند،افزود:این کشورها به رغم در اختیار داشتن مستشاران از نظر امنیت در رتبه های بعد از ایران قرار دارند.

وی تصریح کرد: آمارهای جهانی مانند بهداشت جهانی و دیگر ارگان ها نیز بیانگر مقام نخست ایران است . به عنوان مثال تلفات حوادث رانندگی در ایران هر ساله رو به کاهش است در صورتی که در دیگر کشورهای پیرامونی اینگونه نیست.

فرمانده نیروی انتظامی در خصوص دقت تیراندازی پلیس ایران نیز گفت: چهار سال قبل معدل تیراندازی ماموران پلیس ایران 32 از 100 بود در صورتی که در سال 90 این میزان به 67 از 100 رسیده است. دقیقا به همین میزان نیز خسارات کمتر شده است.

انتهای خبر/ع1

منبع:.irna

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.