چهارشنبه 3 خرداد 1391 | 13:52
اجراي طرح«سالم‌سازي دريا» از اول تير ماه در استان‌هاي شمالي
رادان خبر داد:‌ اجراي طرح کنترل و نظارت بر اماکن عمومي در ماه رمضان
رادان خبر داد:‌ اجراي طرح کنترل و نظارت بر اماکن عمومي در ماه رمضان
جانشين فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينکه نبايد همه مسئوليت‌هاي طرح سالم‌سازي دريا متوجه نيروي انتظامي باشد ،گفت: ساير دستگاه‌هاي ذيربط نيز در امر طرح سالم‌سازي دريا، به نحو احسن بايد مسئوليت خود را انجام دهند.

بسیج پیشکسوتان

سردار احمدرضا رادان با اشاره به اجراي طرح سالم‌سازي دريا از اول تيرماه در استان‌هاي شمالي گفت: مردم خوب و انقلابي استان‌هاي شمالي انتظار دارند، کساني که به اين استان‌ها سفر مي‌کنند، اخلاق و هنجارهاي اجتماعي را رعايت کنند.

وي با اشاره به اينکه در راستاي پيشگيري و مقابله با ناهنجاري‌هاي اجتماعي چند سالي است که طرح سالم‌سازي دريا در استان‌هاي شمالي کشور به ويژه استان‌هاي «گيلان و مازندران» اجرا مي‌شود، افزود: با اجراي اين طرح مردم مي‌توانند از اين مواهب الهي استفاده کنند و مطمئن باشند که رفتارهاي بد و زشت به حداقل رسيده است.

 

افزايش تعداد نيروها درطرح هاي سالم‌سازي سواحل دريا

 

سواحل درياي شمال جايي براي رفتارهاي بد اخلاقي و زشتي‌ها نيست

جانشين فرمانده نيروي انتظامي از افزايش تعداد نيروها درطرح‌هاي سالم‌سازي سواحل دريا خبر داد و اظهار داشت: براي تقويت نيروهاي عمل کننده در طرح از نيروهاي ساير استان‌ها و مرکز نيز استفاده خواهيم کرد.

وي با تاکيد بر اينکه سواحل درياي شمال جايي براي رفتارهاي بداخلاقي و زشتي‌ها نيست، افزود: ازهمياران پليس به اندازه‌اي نياز در اين طرح‌ها استفاده خواهيم کرد.

جانشين فرمانده نيروي انتظامي ابراز اميدواري کرد: با همکاري و همراهي مردم در سال جاري آثار مثبت اين طرح را شاهد خواهيم بود.

رادان با بيان اينکه همه مسئوليت‌هاي طرح سالم‌سازي دريا نبايد متوجه نيروي انتظامي باشد، گفتت: بايد ساير دستگاه‌هاي ذيربط نيز در امر طرح سالم‌سازي دريا، به نحو احسن مسئوليت خود را انجام دهند و نيروي انتظامي نيز در اين راستا، همکاري لازم را با اين دستگاه‌ها خواهد داشت.

 

کنترل اماکن پذيرائي و رستوراني در ايام ماه مبارک رمضان

وي همچنين در پاسخ به سوال يکي ازخبرنگاران درباره اقدامات نيروي انتظامي دربرقراري نظم وامنيت ايام ماه مبارک رمضان افزود: وقتي ما معتقديم که در تعطيلات غير از ماه مبارک رمضان بايد مسايل اخلاقي رعايت شود، در ماه مبارک رمضان نيز اين تاکيد دو چندان است.

رادان با بيان اينکه در ماه مبارک رمضان اکثر مردم فهيم و مسلمان کشور مسائل اعتقادي را رعايت مي‌کنند، اظهار داشت: کساني که در ماه مبارک رمضان سفر مي‌کنند، بايد ملاحظاتي را رعايت کنند. همان‌طوري که سفر در ماه مبارک رمضان جايز است، تظاهر به روزه‌خواري نيز جايز نيست.

جانشين فرمانده نيروي انتظامي از اتخاذ تدابيري لازم براي کنترل اماکن پذيرائي و رستوراني در ايام ماه مبارک رمضان خبر داد وافزود: همه ساله در اين ماه، طرح کنترل و نظارت براماکن عمومي در دستور کار قراردارد.

رادان در ادامه از اجراي طرح ارتقاء امنيت اخلاقي در 10 استان کشور پس از تهران خبر داد و با تأكيد بر اينكه در طرح ارتقاء امنيت اخلاقي معيار قانون است، گفت: نيروي انتظامي برابر قانون طرح امنيت اجتماعي و اخلاقي را اجرا مي‌کند.

به گزارش ايسنا، جانشين فرمانده نيروي انتظامي درحاشيه آمايش انتظامي استان‌هاي شمالي كه در شهرستان ساري برگزار شد، با بيان اينكه بعد از استان تهران 10 استان ديگر کشورهم بايد طرح امنيت اخلاقي را اجرا کنند گفت: طرح امنيت اخلاقي چند روز قبل در تهران و استان البرز اجرا ‌شد و ظرف چند روز آينده در 10 استان کشور از جمله استان «مازندران و گيلان» نيز اجرا خواهد شد.

رادان افزود: پليس در اين طرح با اراذل و اوباش ، بدپوششان، تجهيزات دريافت ماهواره و آلودگي‌هاي صوتي برابر قانون برخورد خواهد کرد.

جانشين فرمانده نيروي انتظامي از اجراي طرح سالم‌سازي دريا خبرداد و گفت : اين طرح در سه استان شمالي و سواحل جنوب کشور به منظور بهبود وضعيت اخلاقي سواحل به اجرا درخواهد آمد.

رادان با بيان اينكه قانون معيار پليس در اين طرح است و بر اساس آن طرح امنيت اجتماعي و اخلاقي را اجرا مي‌کند گفت: در کنار پليس، ساير دستگاه‌ها نيز بايد وظايف خود را انجام داده و با پليس همکاري داشته باشند.

 

انتهاي پيام/ع1

منبع:isna

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.