شنبه 10 تیر 1391 | 16:05
نخستین اجتماع فعالان سایبری شهرستان بناب برگزار گردید + تصاویر
نخستین اجتماع فعالان سایبری شهرستان بناب برگزار گردید + تصاویر
پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا: فعالان سایبری بسیج باید در همه روزهای سال به صورت آگاهانه و بصیر در فضای مجازی با توطئه‌های شوم دشمنان مقابله کنند.

بسیج پیشکسوتان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا، نخستین گردهمایی فعالان سایبری و وبلاگ‌نویسان بسیجی بناب در سالن اجتماعات مقاومت سپاه بناب برگزار شد.

در این گردهمایی که با هدف محکومیت توهین به مقدسات ادیان توحیدی برگزار شد، از فعالان سایبری که در خصوص بزرگداشت مقام شامخ امام هادی(ع) و محکومیت اقدامات ضد دینی در جمهوری آذربایجان در فضای مجازی فعالیت می‌کنند، تجلیل شد.

فرهاد رحیم‌پور کارشناس مسائل سیاسی و بین‌الملل در این مراسم هدف از راه‌اندازی جنگ نرم توسط دشمنان را ایجاد شک و تردید در اذهان مردم عنوان کرد و ضمن اشاره به علت و نحوه برگزاری جشنواره یوروویژن در جمهوری آذربایجان گفت: وظیفه اصلی فعالان سایبری در میدان جنگ نرم جهاد علمی بوده و طراحی انواع وبلاگ‌های قوی و مؤثر فرهنگی و دینی در برابر جبهه باطل ضروری است.

این استاد دانشگاه افزود: در شرایط فعلی 68 هزار سایت علیه اسلام و سه هزار سایت علیه تشیع شبهه‌افکنی می‌کنند و دشمن امروز در فضای سایبری و مجازی هشت هزار شبهه را در 600 عنوان علیه شیعه تبلیغ می‌کند که برای مقابله با چنین هجمه سنگینی، تعیین استراتژی دقیق تبلیغ و ترویج چهره واقعی دین و رخدادهای تاریخی بسیار ضروری به نظر می‌رسد.

مدیر مسئول قرارگاه سایبری عاشورا نیز در این گردهمایی با بیان اینکه دشمنان با تلاش شبانه‌روزی در فضای مجازی و سایبری می‌خواهند ضمن جعل انواع احادیث و روایت‌های نامربوط از ائمه معصومین(ع) به مقدسات دینی مسلمانان توهین کنند، گفت: در رزمایش سایبری که به مدت یک هفته با هدف پاسداشت مقام شامخ امام هادی(ع) در استان برگزار شد، از بین بیش از 620 وبلاگ فعال در سطح آذربایجان‌شرقی؛ 350 وبلاگ شرکت کرده بودند.

این مدیر مسئول افزود: کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا، فعالان سایبری بسیج باید در همه روزهای سال به صورت آگاهانه و بصیر در فضای مجازی با توطئه‌های شوم دشمنان مقابله کنند.

در ادامه این مراسم از برگزیدگان فعالان سایبری بناب تجلیل شد.

در بخش دیگری از این مراسم فعالان سایبری بناب بیانیه‌ای در تقبیح و محکومیت اقدام توهین‌آمیز یک خواننده فراری به ساحت مقدس امام علی‌النقی(ع) و همچنین رژه همجنس‌بازان در خیابان‌های جمهوری آذربایجان صادر کردند.

آنها در این بیانیه ضمن تقبیح این اعمال ننگین و با دروغگو خواندن غرب در احترام به ارزش‌ها و حقوق مسلم آزادی انسانی و مذهبی ملت‌های جهان به ویژه مسلمانان آورده‌اند: در این میان برخی از ملت‌های اسلامی و عربی، علما و مراجع جهان اسلام باید موضعی قاطع در برابر این پدیده زشت داشته باشند.

در ادامه این بیانیه آمده است: سران کشورهای اسلامی باید بدانند انفعال آنها در برابر اینگونه اقدامات ضد فرهنگی، تمایل دنیای غرب به تخریب هویت مسلمانان را تشدید خواهد کرد.

به گزارش فارس هم‌اکنون بیش از 200 وبلاگ در شهرستان بناب فعال است که بیشترین سهم را در تعداد وبلاگ‌های سطح استان آذربایجان شرقی دارد.

همچنین وبلاگ نویسان بسیجی بناب با طراحی و راه‌اندازی نخستین وبلاگ استان برای محکومیت قضایای آذربایجان در یک ماه گذشته بیش از چهار هزار و 700 بازدیدکننده را به خود جلب کرده بودند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.