شنبه 17 تیر 1391 | 12:28
رسوایی دیگر در ماجرای مولود آفند رقم خورد!
رسوایی دیگر در ماجرای مولود آفند رقم خورد!
این روزها بحث در مورد ناپدید شدن مولودآفند سردبیر مجله اسرائیل کرد،به یکی از مهمترین سوژه های خبری تبدیل شده که در این موج خبری بخش قابل توجهی از رسانه های خارجی ومخالف جمهوری اسلامی ایران،ناپدید شدن مولود آفند را به ایران نسبت می دهند.

بسیج پیشکسوتان

به گزارش بسیج پیشکسوتان : این وضعیت در مورد این خبر در شرایطی به وجود آمده که تا همین لحظه هیچ گونه سندی که تایید کننده ادعای این رسانه باشد به دست نیامده وهمین موضوع باعث عدم اعتماد بخش قابل توجهی از رسانه ها نسبت به این ادعاها شده است.
اما به تازگی خبر جدیدی منتشر شده که به طور کلی تمام ادعاهای این منابع را به باد سخره گرفته است.به نوعی که انتشار این خبر نشان از این دارد که برخی ازاین منابع که اکثریت آنها دقیقا خط رسانه های خبری غرب را دنبال می کنند وحتی به طور واضح ومشخصی در راستای موج خبری این بنگاههای خبری گام برمی دارند تا به امروز ادعاهای خود علیه ایران را به مانند همین موضوع بدون هیچ سند ومدرکی عنوان می کنند.براساس این خبر یکی از منابع نزدیک به پلیس سلیمانیه عراق(آسایش )به سایت ان ان اس روژ خبرداده که مولود آفند سردبیر مجله اسرائیل کرد ،در زندان آسایش تحت شکنجه نیروهای آسایش،جان خود را از دست داده وتمام اتفاقات این مدت درباره او به آسایش مربوط می شود.
این منبع که نخواست نامش فاش شود به این سایت گفته است که مولود آفند از یک ماه پیش توسط آسایش سلیمانیه دستگیر گردیده  و دو روز قبل تحت شکنجه جان خود را از دست داده است.همچنین این منبع اشاره داشته که این خبر را از یکی از مقامات آسایش شنیده واز طریق منابع دیگری هم از صحت آن اطمینان یافته است.
این تایید خبری در حالی صورت می گیرد که سایت ان ان اس در چند روز اخیر تلاش فراوانی برای تایید نهایی این خبر به کاربسته که دراین راه برخی از گروهها که خط ومشی مشخصی داشته اند از راههای گوناگون موانعی برای این کار ایجاد کرده اند.
دراین بین به نظر می رسد که با توجه به عدم انتشار خبری از سوی مراکز امنیتی  اقلیم کردستان در این باره وصحبتهای این منبع مورد اعتماد سایت ان ان ان اس روژ،تمام ادعاهایی که رادیو اسرائیل ودیگر منابع وابسته به آن در مورد ارتباط ناپدید شدن آفند تابه امروز عنوان کرده اند را باید به طور کل مردود دانست.
این مسئله از باب دیگر نشان دهنده سیاسی کاری این رسانه ها ولحاظ کردن مسائل غیر حرفه ای در این باره است.از سوی دیگر اینکه رسانه های اسرائیلی ودیگر بنگاههای خبری وابسته به آن، این گونه بدون هیچ سند معتبری وبلافاصله پس از ناپدید شدن آفند به ایران اتهام وارد می کنند نشان دهنده چند موضوع است:
1-اینکه آنها به شدت به دنبال زدن برچسب وتشویش افکار علیه ایران هستند ودائما سعی می کنند تا از ایران در منطقه چهره کشوری را ارائه کنند که در راستای منافعش در هر کشوری وارد می شود ودخالت می کند.
2-این رسانه ها علاقه شدیدی به ایجاد مشکل برای ایران در منطقه دارند ودر همین راستا براساس سیاستهای اسرائیل با شنیدن کوچکترین اتفاقی سریع آن را به ایران مرتبط می کنند که این موضوع برای اولین بار نبوده وآخرین بار هم نخواهد بود.
اما در کنار این مسئله به هر ترتیب با توجه به فضای فعلی به وجود آمده برای رسانه های مخالف ایران که ناپدید شدن مولودآفند ،سردبیر مجله کرد اسرائیل، را به این کشور ربط دادند وحالا باتوجه به خبرهای جدید که نشان از رد کلیه ادعاهای این رسانه ها دارد به نظر می رسد که این مسئله را باید یک فاجعه تمام عیار رسانه ای برای آنها دانست.

انتهای خبر/ع1
 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.