شنبه 17 تیر 1391 | 12:33
به همت بسیج جامعه پزشکی استان آذربایجان غربی؛
برگزاری بیمارستان صحرایی در شهرهای تکاب و شاهین دژ
برگزاری بیمارستان صحرایی در شهرهای تکاب و شاهین دژ
بسیج جامعه پزشکی بیمارستانهای صحرایی شهرهای تکاب و شاهین دژ را از 13تا 16 تیرماه 91 برگزار می کنیم.

بسیج پیشکسوتان

دکتر کاظم تارقلی رییس بسیج جامعه پزشکی استان آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: بیمارستان صحرایی منطقه تکاب و شاهین دژ با شرکت 14 تیم تخصصی همچون جراحی، اطفال، زنان و زایمان، چشم، پوست،‌ حلق و گوش وبینی، متخصص دندانپزشکی در بخش پاراکلينيكي مثل آزمایشگاه و رادیولوژی،‌ داروخانه و اتاق عمل تشکیل می شود.
 
وی افزود: در هر روز 8 نفر پزشک عمومی را 8 درمانگاه همزمان کار ویزیت بیماران و غربالگری آنها را بر عهده دارند و در یک روز گذشته از برگزاری این بیمارستانها 1850 نفر از خدمات بهداشتی درمانی این بیمارستان بهره مند شدند.
 
وی با بیان اینکه 85 متخصص در رشته های مختلف پزشکی در این بیمارستان ارائه خدمت می کنند تصریح کرد: با فراخوانی که برای این متخصص ارسال شد استقبال زیادی از سوی آنها به عمل آمده و در راه برگزاری این بیمارستان صحرایی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، بهداری سپاه منطقه و شبکه های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان ما را یاری کردند.
 
تارقلی با اشاره به استقبال زیاد مردم از این بیمارستان صحرایی یادآور شد و عمل های سرپایی در این بیمارستان انجام می شود و مواردی که نیاز به خدمات پزشکی بیشتری دارند به متخصصین و سایر مراکز درمانی مجهز اعزام می شوند.
 
وی خاطر نشان کرد: در کنار برگزاری این بیمارستان کلاسهای آموزشی بهداشت عمومی و محیط و تغذیه با حضور کارشناسان این رشته ها برای مراجعین به این بیمارستان برگزار می شود

انتهای خبر/ع1

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.