شنبه 17 تیر 1391 | 13:54
دومین جشنواره میلاد ثارالله بسیج برگزار شد
دومین جشنواره میلاد ثارالله بسیج برگزار شد
دومین جشنواره میلاد ثارالله به مناسبت ایام الله شعبان همزمان با ولادت منجی عالم بشریت حضرت قائم آل محمد(ص) مهدی(عج) به مدت 2 روز به میزبانی سپاه استان چهارمحال و بختیاری در شهرستان شهرکرد برگزار گردید.

بسیج پیشکسوتان

به گزارش بسیج پیشکسوتان : حمید یزدی مدیر ورزش قهرمانی سازمان ورزش بسیج در این خصوص گفت: طی 2 روز در 3 رشته کاراته، کشتی و جودو با حضور 850 نفر ورزشکار مربی و سرپرست بسیجی، ورزشکاران به رقابت پرداختند و در رشته کاراته با حضور 21 تیم از سراسر کشور، تیم های کرمان، قزوین و همدان به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.و در رشته کاتا ورزشکاران امیرحسین آقا علی از کرمان و محسن وظیفه دوست از آذربایجان غربی و احمد پایدار از البرز به مقام های اول تا سوم دست پیدا کردند و تیم های کرمان، قزوین، همدان و زنجان به لیگ کاراته بسیج راه یافتند.
نتایج مسابقات کشتی که با حضور 21 تیم از سراسر کشور برگزار شد تیم های کرمانشاه، خوزستان و البرز به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.و تیم های کرمانشاه، خوزستان، البرز و چهار محال و بختیاری به لیگ کشتی بسیج راه یافتند.
نتایج مسابقات جودو با حضور 25 تیم از سراسر کشور، تیم های فارس، تهران بزرگ و گیلان به مقام های اول تا سوم دست یافتند و فنی ترین بازیکن با اخلاق ورزشی شاهین نصیر پور از تهران بزرگ انتخاب شد.و از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار شهید علی احمدی، شهید سید بهداد امیری و شهید حسین افشاری تجلیل به عمل آمد.
و در این جشنواره با حضور خانواده شهداء، کاظم یزدانی رئیس سازمان ورزش بسیج کشور، فرمانده سپاه استان چهار محال و بختیاری، امام جمعه استان و مدیر کل ورزش و امور جوانان استان از مهمانان ویژه جشنواره بودند.
 

کد:ع1

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.