شنبه 7 مرداد 1391 | 12:30
بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت عملیات افتخار آفرین مرصاد
بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت عملیات افتخار آفرین مرصاد
پنجم مرداد ماه سال 1367 یادآور پیروزی قاطع رزمندگان ولایتمدار و شکست مفتضحانه دشمن بعثی و منافقین کوردل در کمینگاه بزرگ سپاه اسلام می باشد...

 

"بسیج پیشکسوتان"

پنجم مرداد ماه سال 1367 یادآور پیروزی قاطع رزمندگان ولایتمدار و شکست مفتضحانه دشمن بعثی و منافقین کوردل در کمینگاه بزرگ سپاه اسلام می باشد. روزی که امت حزب الله و مجاهدان فی سبیل الله با پایداری و مقاومت دلیرانه خود توطئه مشترک استکبار جهانی، نظام بعثی صدام و منافقین مزدور را نقش بر آب کردند. دشمنان نادان و خیالباف جمهوری اسلامی ایران که پس از پذیرش قطعنامه از سوی حضرت امام غافلگیر شده بودند و ایران اسلامی را در وضعیت ضعیف می پنداشتند تمام توان منافقین فتنه گر و مزدوران خیانتگر به اسلام و میهن را به قصد تصرف شهر کرمانشاه و انتقال ناامنی و بحران به عمق کشور به میدان آوردند، لیکن غافل از اینکه قدرت و کید خداوند برتر است به کمینگاه بزرگ سپاه اسلام افتادند و ان ربک لبالمرصاد عینیت یافت.

ضربه رزمندگان دلاور اسلام آنچنان سهمگین و نابود کننده و تلفات مزدوران منافق بعثی چنان سنگین بود که سازمان جهنمی منافقین دیگر هرگز کمر راست نکرد و به زباله دان تاریخ پیوست.

سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت یاد و خاطره شهیدان عملیات پیروزمند مرصاد و همه شهیدان دفاع مقدس را گرامی داشته و از خداوند متعال برای شهیدان عُلُوِ درجات و برای جانبازان و رزمندگان اسلام سعادت و سلامت و بهروزی مسئلت می نماید و با تجدید میثاق با شهیدان و امام شهیدان تحت زعامت ولی امر مسلمین حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای تا آخرین قطره خون در دفاع از ارزشهای مقدس اسلامی خواهد ایستاد.

 

م-ع-46

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.